Endurance Wateren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AlaskaTorrie

Endurance Wateren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 21:16

Hoi!

Zojuist de officiële aanmelding binnen gekregen, ik doe mee in de klasse I. Wie doet er nog meer mee?

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:45

Dochter rijdt daar klasse 2 met haar arabiertje.

rox_en_wilvy

Re: Endurance Wateren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:29

Wij starten klasse 2, idd net een bevestigingmail gehad!

BenteAmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:27

Wij doen mee in de klasse I :) Zinin!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:24

Er is nog ruimte zat om te starten en we maken er dit jaar weer een superwedstrijd van. Lokatie is nog ruimer, route ligt er fantastisch bij, superenthousiaste medewerkers.... Kijk voor meer info op www.mendurancedfw.nl.

Ook vrijwilligers kan ik nog goed gebruiken, met name op de endurance van 26 augustus. Elke vrijwilliger wordt goed verzorgt door ons.

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 10:11

Heb 2 of 3 vrijwilligers voor je op de 25ste..?

Weet jij of er nog plek is in de Golden Ekkels voor 2 personen en een hond?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:22

Slaapplaatsen, boxen, weidegang en camping moet worden geregeld via de Alberthoeve. www.alberthoeve.nl In de Golden ekkels zit je in de Bed and Breakfast.
Vrijwilligers kan ik altijd wel gebruiken.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:01

Ik rijd ook mee, klasse I! Alleen nog even betalen! :D

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:25

Kun je ook een dag meedoen in de impulsrubriek? Dus de 29 km? Ik neem aan dat je zelf moet navigeren met kaart? Start is bij de Alberthoeve?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:46

Viennanova schreef:
Kun je ook een dag meedoen in de impulsrubriek? Dus de 29 km? Ik neem aan dat je zelf moet navigeren met kaart? Start is bij de Alberthoeve?

Ja, je kunt meedoen in de Impulsrubriek. Je moet dan wel lid zijn van de KNHS. Je navigeert niet via kaart (die moet je wel bij je hebben voor het gemak), maar er hangen lintjes langs de route.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:52

Viennanova schreef:

Aannemen moet je eigenlijk nooit doen bij een nieuwe sport.. Lees je in en verdiep je in de reglementen, (ook op bokt staat erg veel info!) dan voorkom je veel teleurstelling en narigheid, niet alleen voor jezelf, maar ook voor andere deelnemers ;)

Vond het de vorige keer in Ommen ontzettend jammer voor de organisatie dat ze zoveel energie in een mooi boekje hadden gestoken, maar dat er nog steeds mensen waren die met de meest voor de hand liggende problemen op kwamen dagen, terwijl het antwoord letterlijk in het boekje stond.. Duidelijk niet gelezen. -O-

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:07

Ik kom rijden (klasse 1) en daarna ga ik aan de slag om de uitslagen in te voeren :j

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:01

Boekje en website geeft vaak veel antwoorden op vragen maar je wil niet weten met wat voor onneuzele vragen mensen toch nog aankomen. Maar ik moet ook wel zeggen: endurance heeft best lastige reglementen.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 06:44

Zo, jullie maken het wel heel aantrekkelijk voor iemand die nieuw is in de sport om hiermee te beginnen.....Natuurlijk lees ik de reglementen. Dit waren gewoon vragen die in mijn enthousiasme in mij op kwamen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 06:51

Ik weet zeker dat het minder vervelend bedoeld is dan dat het overkomt. Je hebt er altijd wel iemand bij die niks gelezen/voorbereid heeft en die blijft je bij - niet de mensen die alles gewoon in orde/voorbereid hebben. Als je nog vragen hebt, stuur je me maar een PBtje :j

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 07:47

Ik zie achteraf dat ik het wel een beetje knullig opgeschreven heb, zoals Hilli al zegt, zo bedoel ik het absoluut niet, sorry! Endurance is de leukste tak van paardensport die er is en de mensen die er rondlopen zijn de leukste paardenmensen die je kunt treffen, dus vooral wel starten hoor! :D

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:26

Denk ook wel dat ik ga. Zeker ook omdat ik volgend jaar eens een Trec wedstrijdje wil proberen, kan ik nu mooi uittesten of ik die afstand al aankan. Heb op bokt al wat topics gelezen, dus ben al een stuk wijzer!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 16:50

Ik ga klasse II starten :D
Waarschijnlijk alleen het eerste rondje rijden, maar zo kan ik al wel vast mooi massastart en vetgate meenemen.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:45

Ik kan het boekje niet openen via de link, krijg de melding dat het bestand beschadigd is. Wil iemand het boekje van de Endurance naar mij mailen?

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:28

heb vandaag helaas de wedstrijd af moeten zeggen voor mijn dochter. |(
Haar pony staat met dikke benen en er is vandaag toch maar een DA bij geweest.
Blijkt een virale infectie te zijn. Hij had redelijk hoge koorts vanmiddag.
Krijgt medicijnen tegen de zwelling en mag de hele week niks doen, behalve stappen.
waarschijnlijk is hij van het weekend weer zo opgeknapt dat ze iets meer mag doen.
maar een 51 km (klasse2) is dan toch teveel van het goede.
Dus helaas voor ons geen Wateren. :n

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 07:38

Viennanova schreef:
Ik kan het boekje niet openen via de link, krijg de melding dat het bestand beschadigd is. Wil iemand het boekje van de Endurance naar mij mailen?

Ja hoor, PB je mailadres maar.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 08:30

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:25

Champ en ik doen voor spek en bonen mee. Vanwege mijn huidige gezondheidstoestand (heb een soort tia-achtige aanval gehad, onderzoeken lopen nog) is mijn conditie tot onder het nulpunt gedaald, dus actief meedoen zit er helaas niet in. :\
Maar aangezien we ons toch al hadden opgegeven en het weer momenteel erg goed is, gaan we gewoon recreatief een rondje doen, waarschijnlijk tot de P/A of ik moet me al ineens erg goed voelen, dan gaan we door. :j

BenteAmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 11:41

Faline schreef:
Champ en ik doen voor spek en bonen mee. Vanwege mijn huidige gezondheidstoestand (heb een soort tia-achtige aanval gehad, onderzoeken lopen nog) is mijn conditie tot onder het nulpunt gedaald, dus actief meedoen zit er helaas niet in. :\
Maar aangezien we ons toch al hadden opgegeven en het weer momenteel erg goed is, gaan we gewoon recreatief een rondje doen, waarschijnlijk tot de P/A of ik moet me al ineens erg goed voelen, dan gaan we door. :j

Knap dat je toch start! Volgens mij moet ik tegelijk met jou starten. Ik ga wel voor een goed uitgereden rit, maar moet nog kijken hoe snel wij gaan. Ik hoop dat Amy niet te veel op je hengst reageert, ik heb het idee dat ze hengstig is..! :p

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:35

Faline schreef:

Leuk dat je het toch gewoon gaat proberen! En leuk om je weer eens te zien! :D
(en natuuuuuurlijk ook leuk om die knapperd van je te ontmoeten! :P )