[SGW] Oefencross diepeheim 14 juli wie??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xmarloesx2

Oefencross diepeheim 14 juli wie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 19:34

Hoii!

Ik had een vraagje, wie doet er volgende week zaterdag 14 juli mee aan de oefencross in Diepheim?
Ik ga dit jaar voor de allereerste keer, samen met mijn nieuwe pony murci ik weet niet of er al een topic over was?
maar ik was erg benieuwd of er nog bokkers heen gaan dus wie o wie gaat ook? en wie weet wat voor een hindernissen er in staan?

Groetjes Marloes <3

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 20:16

xmarloesx2

Re: Oefencross diepeheim 14 juli wie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 06:30

@valyra dankje wel voor de filmpjes!! leuke hindernissen, oke ik iniedergeval wel maar meschien zie ik je dan nog wel als je gaat :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:05

Ik ga, maar ws zonder paard. Laatste tijd een beetje veel gedaan, dus even een pas op de plaats voor Ermelo. Mijn man gaat wel met zijn paard. Wordt zijn eerste oefencross...

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 17:27

@loetie84 oke!jammer maar wel leuk van je man hopelijk gaat het gooed meschien zie je me nog wel ik weet niet hoelaat je er heen gaat wij al rond 9 uur

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:29

Hey,

Heb een vraagje en denk dat die best dom is :o
Moet je hiervoor een startkaart hebben of mag je gewoon meedoen? :o

Edit:
Laat maar haha, heb hier de vorige x ook aan meegedaan.
Als ik het redt met trainen voor die tijd doe ik nu ook nog wel misschien mee :D

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 20:12

@roucha1 haha okee leukleuk! word ook mijn allerallereerste x dat ik ga crossen dus ben wel benieuwd :D maarja mn pony springt wel heel goed dus dat heeft wel een voordeel alleen nu het water nog dat word nog wat :')

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:30

haha okee veel plezier in ieder geval! :D
Vindt het wel leuke en fijne hindernissen.
Mijn pony deed het de vorige x ook wel goed maar wou alleen niet in de waterbak haha :o
Maar die staat nu al een paar weken stil dus denk dat ik beter nog niet mee kan doen de 14e helaas haha :P

edit: Kan je nog wel wat foto's sturen van een aantal hindernissen daar als je wilt? :o

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 07:00

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:36

Ik bedoelde eigenlijk dat ik nog wel wat foto's heb van mezelf op de pony met de hindernissen voor jou haha :o maar zo te zien heb je die niet nodig :P

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 08:15

@roucha1 haha ooh sorry had het verkeerd gelezen maar inmiddels heb ik je foto's al gezien die echt superleuk zijn!:D gaan er toevallig nog bokkers heen om te fotgraveren?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 07:41

Ik ga niet speciaal er heen om te fotograveren, maar ik neem wel een camera mee (is de bedoeling). Iedereen die toevallig in beeld komt leg ik wel vast :P
Ik denk dat wij er rond het middaguur zijn...

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 17:44

@loetie84 haha okee! leukk ik ben er sochtends al rond 9 uur hopelijk gaat het wel door aangezien het weer
en anders alleen een springparcour voor mij in de binnenbak want mn pony loopt ook niet op ijzers dus even kijken met het weer

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 08:55

xmarloesx2 schreef:
@loetie84 haha okee! leukk ik ben er sochtends al rond 9 uur hopelijk gaat het wel door aangezien het weer
en anders alleen een springparcour voor mij in de binnenbak want mn pony loopt ook niet op ijzers dus even kijken met het weer

Afhankelijk van de bochten in het parcours kun je ook zonder ijzers prima rijden toch. Paard van mn man staat ook op blote voeten... Donderdag heerlijk in Ede getrained, maar moet wel opletten met te korte wendingen. Verder niks aan de hand hoor.
Lig overigens nog in mn bed. Ga dr zo maar snel uit en opweg naar Diepenheim :oo

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:03

Ik wil eigenlijk straks ook nog even gaan met een aantal stalgenoten :) Hier ook een ijzerloos paard, zit wel een beetje met het weer en de bodem := Merk niet snel dat we minder grip hebben, maar weet dat Camaro soms nogal bijzondere sprongen maakt wanneer hij het spannend vindt of enthousiast wordt. Straks maar even met mijn stalgenoten in overleg :)

Veel plezier allemaal en misschien tot straks!

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 09:44

Hihi, we hebben net besloten om niet te gaan :) Volgende keer beter!

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 11:11

Loetie84 schreef:
xmarloesx2 schreef:

Afhankelijk van de bochten in het parcours kun je ook zonder ijzers prima rijden toch. Paard van mn man staat ook op blote voeten... Donderdag heerlijk in Ede getrained, maar moet wel opletten met te korte wendingen. Verder niks aan de hand hoor.
Lig overigens nog in mn bed. Ga dr zo maar snel uit en opweg naar Diepenheim :oo

alvast heel veel plezier en succes!!!

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 11:15

ik ben net weer thuis uit diepeheim!! was echt superleuk en heel gaaf! was voor ons allebei de 1ste keer
eerst 2x een parcour van 80 cm gesprongen allebeide foutloos :D daarna crossterein op eerst bij bijna alle hindernissen laten kijken toen rondje gedraait en toen er over heen op het begin paar weigeringen (niet echt heel erg op de rem ofzo gewoon rustig willen kijken) maar daarna 2 rondjes heel fijn foutloos !! alleen op het begin heel gekl**t bij de waterbak madam wou er niet doorheen de hele tijd draaien en wegspringen en opzei lopen uiteindelijk meegegaan met 2 andere vrouwen en toen wou ze er zo doorheen uiteindelijk toch nog gewoon in galop er alleen doorheen :D mn topknollie <3 ben hele ervaring rijker en heel veel geleerd!

ps; sorry voor het lange verhaal :o

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:28

Leuk Marloes! Fijn dat je zo'n goede crosservaring hebt gehad :)

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 11:37

dankjee! hihi jamme dat jij niet meer ging! :(

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 14:48

Wij zijn ook weer thuis. Stond een leuk rondje! Op de trakhener na was mn man foutloos over alle hoge hindernissen. Trots op m en zn knollie! Na twee rondjes was het terrein even leeg en hebben we alsnog hindernis 6 overwonnen +:)+ prima weer gehad gelukkig. Was een stuk slechter voorspeld.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 14:50

Xxitsmexx zat jij op die steigeraar?!

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 15:03

Haha Loetie volgens mij had iedereen problemen op 6 wat ik hoorde! Die van mij stopte daar eerst ook ;) Verder echt super fijn gereden en gewerkt aan dat ik haar ruimte moest geven :) ook het springparcours ging erg fijn! Picknicktafel ging ook erg ruig en zelfs de afsprong waar ze nooit af wil (de afsprong hier dan) deed ze zo!

Loetie ik heb je nog wel even gezien toen ik binnen aan het opzadelen was :) Fijn dat je man zo goed ging!

Marloes fijn dat je zo lekker gereden hebt!

Shirley jammer dat jullie toch niet zijn gegaan!
Hopelijk de volgende keer weer :)

Vond trouwens de bodem ontzettend fijn! Helemaal geen stukken die zwaar waren.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 15:35

Jammer, heb jou niet gezien! 6 was ook wel breed en 'eng' voor een oefencross ;) Ze hadden ook nog nooit zoiets engs gesprongen hoor, dus zo verwonderlijk is het niet dat ie niet in een keer ging. Hij hield zn.kop dr gewoon niet goed genoeg op. Toen ie dat wel deed ging het prima.
In september ga ik zelf rijden, maar als ie vrij.is wil ie vast weer mee!

Bodem was idd super! Niks geen glijpartijen ondanks de blote voetjes. Nog wel in de sloot gelegen met laden :( Stomme draak is t soms ook...

roucha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 16:28

xmarloesx2 schreef:
ik ben net weer thuis uit diepeheim!! was echt superleuk en heel gaaf! was voor ons allebei de 1ste keer
eerst 2x een parcour van 80 cm gesprongen allebeide foutloos :D daarna crossterein op eerst bij bijna alle hindernissen laten kijken toen rondje gedraait en toen er over heen op het begin paar weigeringen (niet echt heel erg op de rem ofzo gewoon rustig willen kijken) maar daarna 2 rondjes heel fijn foutloos !! alleen op het begin heel gekl**t bij de waterbak madam wou er niet doorheen de hele tijd draaien en wegspringen en opzei lopen uiteindelijk meegegaan met 2 andere vrouwen en toen wou ze er zo doorheen uiteindelijk toch nog gewoon in galop er alleen doorheen :D mn topknollie <3 ben hele ervaring rijker en heel veel geleerd!

ps; sorry voor het lange verhaal :o

Mooi dat je er zoveel van geleerd hebt! :D En dat het best wel goed ging :P
Jij bent nu al door de waterbak geweest, nu moet ik mijn pony nog zover krijgen haha :')

Mooi dat het bij de rest ook wel goed ging :D