Bandito is op 16 juni vijf jaar geworden, dus in een lichtelijke feeststemming zijn we met de bus naar Harskamp vertrokken.
Gezellig samen met een stalgenoot en haar paard (Bandito's moeder) en een groom. Toch wel weer heel spannend na Aalsmeer, want: hoe zou hij zich nu gedragen.....?
De vorige keer heeft hij heel de boel bij elkaar staan hinniken
en ook dit keer heeft hij zich wel een paar keer laten horen
Maar al met al ging het weer een stukje beter en hebben we zowaar weer wat lintjes binnen gehaald
Superpaard heb ik toch, helemaal gaaf! Ook leuk om weer wat bekenden tegen te komen!
Het was erg gezellig; de stallen waren prima en de vrijwilligers
Nou, hierbij dan de filmpjes van onze proeven:
De Novice Amateur Trail: ging iets te snel naar mijn zin. Na de galop kreeg ik hem ook niet netjes terug.
En bij de walk over bij de balkjes hebben we maar ff een paar balken overgeslagen
Maar Bandito bleef verder keurig bij me, ondanks het feit dattie het best wel spannend vond (en ik ook...)
We werden vierde!
Dan de Novice Amateur Pleasure: ik kan niet anders zeggen dat hij voor ons doen super liep!
Ondanks dat de klasse af en toe wat chaotisch was, liep hij superbraaf! We moeten nog hard werken hoor, met name aan de galop.
Maar voor ons doen kon dit niet beter!
en we kregen een vierde plaats!En tenslotte de Novice Amateur Horsemanship. Die ging niet helemaal lekker; een beetje rommelig. Ook de stop uit de galop was niet echt geweldig
Bandito was het een beetje zat. Mijn eigen schuld: heb iets te lang in de buitenbak gereden, denk ik. Daar waren inmiddels de reiners aan het inrijden en dat matchte niet helemaal lekker.
Bandito vond het maar een gekke boel; al die snelle paarden.
Groot was onze verbazing dan ook dat we toch tweede werden! We zullen wel iets goed hebben gedaan
Tips, tricks en reacties zijn altijd welkom

En foto's ook: heeft er nog iemand wat geschoten?
En...bij de eerste pion even halthouden voor je daadwerkelijk aan je proef begint én aan het einde van je proef moest je volgens mij linksaf over de hoefslag terug naar de line up 
Gave foto! Dat is hem inderdaad! Wil hem wel graag hebben, ik stuur je wel een pb
. Ik was veeeeeeeeeel te veel met m'n paard bezig in plaats van met de proef (o.a. of we wel in de goede galop zaten
Ga je nog meedoen zondag?