maar ons vorige topic is alweer even geleden: [WN-ITP] Tja, en dan zit je er ineens op.......en aangezien ik het jullie heb beloofd, hierbij een kleine update

Yu wordt nu een maandje (?) bereden, 1 of 2 keer per week en max 20-30 minuten... oftewel, we doen het heeeeeeel rustig aan
oa omdat ik grondwerk net zo leuk vind en daarnaast 100 andere dingen te doen heb
Hierbij eerst een paar 'oude' foto's (die ik al wel in mijn profiel heb staan):
Vorige maand, pas heel kort onder het zadel:

Ons eerste buitenritje (ondertussen hebben we de 2e ook al gehad), oh wat was ik trots

Het lijkt net echt

Fijn om te weten dat het stuur ook op het bospad werkt

Extreme trail horse in de dop !
Nu de recente foto's, ondertussen is ook de 2e versnelling bevestigd dus we gaan lekker door met schakelen en sturen... en aangezien het 'nieuwe' er nu een beetje af is, gaat mevrouw natuurlijk voorzichtig wat dingen uitproberen
gelukkig kan ik d'r ondertussen behoorlijk goed voorspellen en verder is ze echt superbraaf, moet alleen m'n koppie erbij houden 

De neckreining begint ze steeds beter te snappen...

Natuurlijk heeeeel veel belonen

Daarnaast hebben we nog even de nieuwe anti-vliegen outfit uitgeprobeerd, misschien niet erg charming... maar zeer effectief!! Dus Yu zal onze komende buitenritten deze zomer wel overleven... ik daarentegen.. (*** steekvliegen!)
Ik zal proberen updates te blijven plaatsen op Bokt en waarschijnlijk doen we wel weer een fotosessie deze zomer... dus bereid je maar vast voor !!

Bedankt voor het kijken!

quote ik even een eerder verstuurd PB'tje: