Maarja in ben er van overtuigt dat je in de praktijk veel beter kunt laten zien waar bepaalde methodes goed voor zijn en je kunt zeker leren van hoe anderen het doen.
vandaar dat ik eens wil kijken of er animo is om samen te trainen.
Met de nadruk op samen.
Hoe zie ik dat
Je komt aan in beverwijk,je zadelt je paard en gaat de bak in.
het eerste wat ik dan wil weten is,hoe doe jij de warming up??
welke oefeningen doe je voor dat je echt gaat trainen,wat is het nut van die oefeningen,zijn er oefeningen bij die ik niet deed om welke rede dan ook en heeft een ander er baat bij dan ga ik ze proberen.
na de warming up zou ik graag willen weten van een ieder waar ze naar toe willen met hun training.recreatie-pleasure*trail*reining etc.
wat zijn de specifieke vragen betreffende een bepaalde oefening cq zijn er problemen. Wat doet een ieder met zijn paard om hem iets te leren.Bij voorkeur eerlijk antwoorden en niet zeggen wat men wil horen
Waarschijnlijk zijn er dan meerderen met het zelfde bezig (qua oefening)
en kan men dan ervaringen uitwisselen.
Kortom er is niemand die het allemaal weet en *les* geeft ,maar simpel weg samen rijden en dingen proberen die anders zijn als dat wat je al doet.
En zeker zullen er dan dingen zijn waar bv ik het nut niet van inzie
prima dat is mijn probleem,het enige wat ik kan doen is proberen te laten zien waarom ik het anders doe.Maar het is zeker niet uit gesloten dat iemand iets doet waar men van zegt *s hit dat is een goed idee**
Dus wat verwachten jullie van een gezamelijke training,hoe moet die er uit zien.

.
. 

(lekker centraal voor iedereen).
terwijl ik denk dat het wél enigszins mogelijk moet zijn.
), die ik dan evt. wel wil uitlenen/verhuren
Dat bijt niet.
Lunteren is toch echt wel weer een dikke 1.5 uur kachelen met een trailer en Beverwijk doe ik in een half uurtje. Maar zolang ik geen paard achter me aansleep zal ik me flexibel opstellen