Ze heeft beloofd nu vaker te komen rijden
Laukje was niet echt in een goede bui dus vandaar het zweepje. Genoeg gepoedersuikert hier de foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laukje was niet echt in een goede bui dus vandaar het zweepje. Genoeg gepoedersuikert hier de foto
superpony schreef:Leuk! Helemaal stoer dat ze er dan toch een zweepje bijpakt als je paardje niet zo een goede bui had. Ze stapt niet af, dus is dapper hoor.
Mijn moeder reed ook, maar heeft al eeuwen niet gereden en is nu 68 en gaat er niet meer op. In verzorging wil ze wel ermee lopen, uitmesten etc.
Veel plezier nog voor je moeder en met je moeder!! Dat wordt nog een paardje om samen te rijden????????!!!!!!!!

Dana82 schreef:Wat tof dat je je moeder terug te paard hebt gekregen!
Mijn beide ouders waren al in de 20 toen ze leerden rijden. Mijn vader is nooit gestopt met rijden maar mijn moeder wel. De dag dat ze vernam dat ze zwanger was van mij, is ze onmiddellijk gestopt met rijden. Denk dat ze het een goed excuus vond. Nu durft (of wilt) ze amper nog in de buurt komen. Wel jammer eigenlijk! Maar denk niet dat het erin zit dat ze ooit terug zal rijden. Ik ga wel proberen ze er nog eens op te krijgen hoor!
Dit heeft ze toen van mij voor haar verjaardag gekregen na 2 jaar is ze gestopt en nu vandaag voor het eerst in de bak los gereden ging goed