Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er niet bij dit weekend, dus heb alleen het topic om het te volgen! bvw schreef:Tegenwoordig heeft bijna iedereen een hippe telefoon dus kom maar op met die verslagEN
Ik voel me bijna verplicht eerdaags ook zo'n hip ding aan te schaffen. Ik loop nu echt onwijs achter met alles....
zegt iemand "ik stuur je wel een foto".....ik : uuuhhh...doe dat maar niet......
Nu is hij altijd wel ernstig van de vlotte, maar kop omhoog ben ik echt niet gewend. Dus geen comfortabele proef voor mij en terecht trieste punten. 169 geloof ik.
Losspringen werd hij jolig en enorm bokkig, niet normaal! Wel trok hij aan op de sprong, gelukkig. Want in een parcours kan hij nog wel eens studeren voor westernpaard. Slidings voor een hindernis kan Edge als geen ander.(hoe bedoel je veelzijdig
) Maar nee, hij had er zin in. Begon het parcours met groeten en dan zwaai je netjes met je voorhoefjes naar de jury.
Vervolgens reed ik wat flauw op 1 af om mijn race-eend te temperen, maar dit leverde meteen een balk op. Oké, dan maar wat gas erbij met als gevolg dat ht bij die ene balk bleef gelukkig. Toen naar het cross terrein, daar veranderde hij in een ware rodeo stier.
Niet normaal, wat kan dat beest bokken. Toen er een paar mensen met hun hand voor un mond stonden schrok ik wel even, wat is er gebeurd?! Bleek dat ze een soort van stonden te wachten tot ze mij op konden rapen.
Dit was niet nodig gelukkig. Ik heb het bij een paar sprongetjes gehouden, hij werd er toch niet rustiger op. Toen het starthok in, vlot vertrekken en hij wil weer opbollen en toen voelde hij dat hij mocht gaan, yoehoe! Daar wordt Edge blij van en liep geweldig. Bij 4 (de dubbel) een weigering, eigen schuld. Je moest een smal weggetje over met licht zand en Edge is nog wel eens bodemschuw dus reed te vlot door met een stop als gevolg. Edge slaat dan op tilt en ik had vervolgens bijna een minuut nodig om hem te overtuigen dat we nog meer leuks gingen doen in het bos. Hij stond te flippen onder de bomen, moet er vast hilarisch hebben uitgezien. Nadat ik het kwartje weer had gevonden, lipe hij super verder. Ik was door alle tumult even hindernis 6 kwijt, wat weer tijd kostte. Maar qua weigeringen bleef het beperkt tot 1 fout. Bankje picknicktafel ging trouwens perfect! Die gekke Eddie heeft er dus wel weer een winstpuntje bij gereden, tenminste als mijn stijl voldoende is. Maar dat denk ik wel. Ben dus zeer tevreden, moet alleen nog iets verzinnen om die rodeo's tot het minimum te beperken. 

. Daarna tot de waterbak soepel foutloos. Maar helaas mijn vierde stop op het water. Ondanks dat echt onwijs tevreden! (al hoop ik dat mn eigen.paardje heeeeeel snel weer beter is hoor!)
Gelukkig vroeg ze mij eerst even of dat normaal is. Ehm ja, hij doet heel vaak of hij de wereld niet aan kan. Zo erg dat ik me dan zelfs afvraag of hij niet toch heel zielig is. Tot hij dan het springparcours of de cross in mag. Dan
Hij spreid zijn krachten gewoon goed. Misschien is hij gewoon slim.
)
Pitt25 schreef:Ik weet alleen de punten van Zephyr en Roxxiejj. Weet niet of ik onbewust nog meer bokkers gezien heb in ring 4?

Maar het viel dus mee, hij liep lekker in de cross, alleen boompje bij het cross losspringen. Toen het starthok, hij was lekker rustig. toen van start gegaan, 1,2 gingen perfect. 3 liep die wat te kijken maar ging die wel goed overheen, raakte alleen even het puntje. 4 even aangemoedigd met mijn stem, 5,6 7 ging ook goed. Maar toen reed ik richting water en toen draaide hij opeens om, daar lagen we bijna
Maar bleef net zitten en opnieuw aangereden.. Ging toen zonder twijfelen dus was wel erg zonde eigenlijk. door het bos heen ging goed, toen 13-14 dat lijntje, en ik had het al gedacht, voorbij 14 geschoten, het stuurwerk moet nog wat beter. Conditie en tempo zit goed, terugnemen ook, alleen het sturen nog niet helemaal. Dus een volte en opnieuw, nu wel gesprongen. Toen in een race-tempo naar de laatste en deze ging goed. 3 sec buiten de tijd, dus met 2 weigeringen helemaal niet zo slecht.
)