[SGW] 2e paasdag oefencross Oenkerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

luckydunky

2e paasdag oefencross Oenkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 14:03

Wie gaat er allemaal naar de oefencross in Oenkerk op 2e paasdag?

Wij zijn er met ons "nieuwe" paard Condor. Mijn dochter heeft al een beetje geoefend maar het blijft spannend hoe hij het gaat doen.....
en of hij het leuk gaat vinden. Dus eerst maar eens een lesje doen. :D

Elspelsz88

Re: 2e paasdag oefencross Oenkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:23

Ik was wel van plan om te komen kijken :D Maar het weer is die dag niet echt optimaal geloof ik, jammer!

luckydunky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 20:33

Het is grotendeels indoor...dus je kan droog blijven.
;)

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 21:40

Ik sowieso meedoen aan de cross. Ik moet nog ff kijken of ik met iemand kan wisselen uit een latere groep met de lessen (60cm). Anders wordt het wel heel vroeg voor ons en dat heeft de gene die mij brengt liever niet.

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 10:56

Hmm der is net iemand afgevallen.. Anna Froukje ofzo. Iedereen is nu naar buiten en het zal nog wel meer uitlopen.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:02

Ik ga vanmiddag heen, doe alleen de oefencross op 100 cm. Even weer een inkomertje voor het aankomende seizoen. Dus het loopt uit? En ik moet al als een van de laatsten... ach ja vanavond gelukkig geen verplichten ofzo :).

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 14:48

goedemiddag..

heb meegedaan met de crossles.. erg geslaagd. trots op mijn paardje.
niet meegedaan aan de oefencross was de eerste keer en dik tevreden zo.

is inderdad iemand afgevallen en met de ambu afgevoerd.. ben benieuwd hoe dat afgelopen is.

hier ff een pic van mij
Afbeelding

verder heb ik ook een paar foto's van anderen. ben nu aan het uploaden zal de link straks plaatsen.
edit: http://www.mijnalbum.nl/Album=NZLOGATW
heb gewoon alles er zo op geplaatst niet bewerkt of weet ik veel wat.
de fotos zijn tussen half 11 en half 1 gemaakt tijdens de lessen

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:07

Ik heb vanochtend ook meegedaan en vond het echt super leuk! Het was voor mij en mijn paard de eerste keer en had alleen les, maar daar had ik na de les al spijt van. Paard was superfit en had best de cross nog kunnen doen, maar goed, ik ben nu ook al supertrots op hem dat ie alles gesprongen heeft!

Weet iemand trouwens wie de fotograaf was? Ik heb een kaartje van hem gekregen, maar dat ben ik verloren en ik wil natuurlijk heel graag de foto's zien morgen! Een vriendin heeft filmpjes van ons gemaakt en dat is ook super leuk. Weg met het dressuurzadel, mijn paard vind crossen het einde!

Wel sneu trouwens voor dat meisje wat viel. Heb het zien gebeuren en het leek alsof ze wel "goed" viel, maar de pony heeft haar geraakt leek het wel. Toen wij wegreden kwam net de ambulance aan gereden.

Ik weet wel dat ik dit vaker wil doen, misschien kunnen we nog eens meedoen aan een crossles. Ben helemaal verkocht!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:41

@Joltsje: grappig, ik klik je link aan en de eerste foto die ik zie ben ikzelf!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 21:33

Fotograaf was fotografieMeinema, met het meisje gaat het helemaal goed! Ze is na check in het ziekenhuis meteen weer naar huis gegaan, met een paar hechtingen.

Super dat je mee deed Joline met je Friesje :D

Ik heb m'n vosje in 100 cm gestart, pakte het fijn aan, alleen stop op 2, daarna had ze de smaak te pakken :) Wel erg jammer dat het meteen allemaal weer opgeruimd moet worden, wat mij betreft blijft het het hele jaar staan!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:34

Marije, volgens mij blijven de hindernissen buiten wel staan. Dus als je nog een keer wil trainen kun je ook gewoon zelf een afspraak maken. Tenminste, dat was vorig jaar zo, toen heb ik samen met een clubgenootje daar nog getraind.

Vond het binnen ook erg leuk gedaan trouwens! Ik had op de eerste twee hindernissen een weigering, omdat ik zelf veeel te onzeker aanreed. Daarna wat hoger tempo aangehouden en nergens problemen gehad.

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:36

Rosalie, ik zit in de organisatie en helaas moeten de meeste hindernissen buiten ook opgeruimd ;) Die op het zand stonden gaan weg + de laatste hindernis, de boom gaat weer bij het water weg en de rest vd bomen blijft wel liggen.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 08:53

Oeps :o Haha sorry Marije. Dan is het idd wel jammer dat bijna alles opgeruimd is.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:07

Ik had helemaal niet door dat er een fotograaf was :+
Ik heb gister mee gedaan met de oefencross 80 cm. Draakje vond het allemaal heel spannend maar liep indoor wel foutloos. Buiten vond ze het ook niet zo leuk dat ze daar alleen liep :+ Maar ze ging iig wel door. Ze wou alleen eerst de wal niet af. Ze heeft daar nooit problemen mee dus waarom ze het nu deed? Toen weer van die 2 lage afsprongen eraf en opnieuw erop + eraf en toen ging het wel goed. De overige hindernissen gingen wel gewoon goed dus was wel trots op mijn niet zo dappere draakje :)

Marije: Jammer dat bijna alles weg moet! Ik had ook verwacht dat er buiten wel wat bleef staan.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 10:43

Mmm kom er ook achter dat ik teveel betaald heb gister. Heb alleen les gedaan (ook van te voren al aangegeven) en moest toch 15,- betalen. Was even in de war op dat moment en dacht dat ik het dan misschien verkeerd gezien had, maar zie nu op de site dat de les 10,- was en de oefencross 5,-. Dom, had zelf even beter moeten opletten.

Klopt het dat er op 29 juli weer crossles en oefencross is? Is dat op dezelfde manier als nu? Want dan wil ik nog een keer meedoen!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:24

Volgens mij is de 29e wel anders. Dan is ook de officiële cross, die is niet bij de manege zelf dacht ik.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 11:53

Ik was er ook! Paard was binnen wel wat onder de indruk maar sprong alles braaf, buiten ging ze heel fijn.

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:45

29 juli is in de rhodondendronvallei :)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:59

Zie op startlijsten dat er de 29e weer training en oefencross is en idd op die locatie die jij noemt. Waar is dat ergens bij Oenkerk?

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:11

Richting roodkerk :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:18

ja die van 29 juli is in de buurt. paar kilometer noordelijker.
vorig jaar was dat voor het eerst, dan een echte cross. dit jaar voor het eerst met les en oefencross erbij o de dag erna.

dat was toen daar door het bos en dus zijn de hindernisen verder uit elkaar. geen idee hoe ze dat met de les willen hebben.. maar.. ik denk dat ik me daar wel voor op geef..

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 20:22

Ha! Heb de foto's al gespot, wel jammer dat er geen foto's van ons buiten zijn, maar hier zitten ook al hele leuke tussen. Ik trek alleen wel hele aparte hoofden...

luckydunky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 20:44

Moska: De les was 15,- euro en de oefencross 7 euro 50......dat was denk ik een oude website die jij hebt gezien....Iedereen heeft 15,- euro voor de les betaald. :o

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 07:16

Ik heb ook gezien dat de foto's erop gezet waren. Alleen sta ik er helaas niet tussen... volgens mij de sowieso de laatste groepen niet?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 07:29

wij zijn bijna niet binnen geweest.. dus denk ook niet dat wij er bij zitten.. zal even kijken