Vandaag samen met 3 stalgenootjes naar Moordrecht geweest voor een crosstraining.
Ik heb meegereden met Lamborgini. Een lieve maar erg eigenwijze pony van Manege de Vier Hoeven. 't is maar een klein ukkig C-pony'tje, dus ik voelde me nogal inniminie.
Afgelopen week even voor het eerst op hem gezeten, gewoon om hem even aan te voelen. Vandaag reden we mee in het puppy groepje. Stiekem hadden we toch wel wat stoute acties van hem verwacht, gezien het een behoorlijke boef is maar meneer heeft zich keurig gedragen. Hij vond het echt ontzettend leuk. En ik ben dan ook ontzettend trots op hem!
Zowel de pony als ik hebben verder geen crosservaring. Althans, ik heb afgelopen zomer 1 crosstraining gereden met een ander paard, maar verder niet.
Ik ben me er dus van bewust dat er nog behoorlijk wat aan te sleutelen valt. Maar ach, we hebben beide enorm genoten vandaag en dat was het belangrijkste!
Volgende week gaan we weer!
Dan rijd ik mee in het beginnersgroepje.
En daarna gaan we nog wat leuke trainingen tegemoed!Bedankt alle fotografen voor de foto's!!!
Foto's door verography @ bokt.

(Eigen foto.)

Foto door Soophia @ bokt.

Foto's door Goof @ bokt.

En een kort filmpje:

En nogmaals, knap dat je het durft, respect!
Maar dit past nog net goed, op kleinere moet ik niet meer gaan zitten.

Geniaal. En heel knap dat je ben blijven zitten. Met een beetje hulp van je stijgbeugels en lambo die terug naar achteren shoot.