De vraag is,
Mag je starten met cap, of moet je starten met hoed bij de showmanship at halter l5?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moontje1991 schreef:Blanket schreef:Meen je dat? Ik zou dat echt geen pan vinden.Je gaat toch ook niet je paard longeren met een cap op..
Er bestaan zeker wel mensen die het doen.
Ik vindt het onzinnig.
Maar ik ken er genoeg die een cap dragen met longeren omdat het zou kunnen dat het paard bovenop je springt.
Bij gebrek aan hoed ( ik heb er wel een uit australie maarja.. weetnie )
dropje2 schreef:Paintless schreef:longeren met cap is op sommige stallen verplicht.. dus kan ik me voorstellen dat sommige mensen dat doen. (ik niet.. verafschuw cap en ben voor eigen keuze... hypokriet misschien.
Hallo zeg, straks moeten we ook nog verplicht een bodyprotector aan als je je paarden gaat voeren....![]()
![]()
dropje2 schreef:Paintless schreef:longeren met cap is op sommige stallen verplicht.. dus kan ik me voorstellen dat sommige mensen dat doen. (ik niet.. verafschuw cap en ben voor eigen keuze... hypokriet misschien.
Hallo zeg, straks moeten we ook nog verplicht een bodyprotector aan als je je paarden gaat voeren....![]()
![]()
AustriaTrick schreef:thillie schreef:ehhhmmm berend wat doe jij in een showmanship topic??????
Ja! ben je van plan om ook te starten in de showmanship
[/quote]
en ook al 2 keer gebruik