. Tjonge wat heeft ze hier naar uit gekeken. Ze baalde dat ze niet meteen mocht toen ze 10 jaar werd, moest wachten tot 1 januari dit jaar.Maar nu dus eindelijk...de oefenwedstrijd van Oud Gastel stond op de agenda als leuke opwarmer, dat is altijd wel een ideale gelegenheid om eens wat dingen uit te proberen, zonder dat men meteen met een regelboekje begint te zwaaien.
Ze heeft nivo L5 bij de WRAN (met wat punten van de leadline). Ze wilde graag reinen en ook op 1 hand starten. Uiteindelijk werd het reining L3 en de rest L4 alles op 1 hand. Wij hadden geen idee hoe ze zich in dit veld staande zou houden. Het zou haar allereerste reining wedstrijd worden en dus ook in dit level.
Tuurlijk zie je haar wel rijden, je weet wat ze kan, maar op wedstrijd is nou eenmaal altijd anders, altijd minder. Dus wij hadden gehoopt dat ze het pattern reining uit zou rijden, maar dat eigenlijk niet verwacht...laat staan dat ze met het 3e blauwe lint van die dag de reining arena zou gaan verlaten.....
"Dat ga je niet menen!!", zeiden wij als trotse ouders tegen elkaar nadat de nr. 2 werd omgeroepen.....!!
De gehele dag vond ik een filmpje waard....met in de hoofdrol ons trotse team.
erg leuke show outfit! Mooi roze is zeker niet lelijk
Ze leert op dit moment zo ontzettend snel...ze is zo fanatiek opeens en ook echt zorgzaam voor Nirvana. Ik zie het echt nog gebeuren dat we samen in het NK staan in hetzelfde level en ga niet vreemd kijken als ik dan achter haar geplaatst ga worden.
.