Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en voor de rest weet ik het ook niet 

) _Sim_ schreef:Ik vind wel dat er dan in het vraagprogramma moet staan (verplicht) vanaf welke datum je in mag schrijven. Maar volgens mij is dat ook meestal wel het geval.
Loetie84 schreef:...en dat er een beetje duidelijkheid is op de website van de betreffende vereniging en/of de wedstrijdkalender van de KNHS komt. Onduidelijke website met bijvoorbeeld oude informatie van het jaar ervoor, dragen bij aan 'het-elkaar-gek-maken', omdat niemand het meer snapt. Of drie verschillende email-adressen die de ronde doen voor aanmelding, waardoor iedereen zonder bevestiging in paniek raakt... Allemaal dingen die de gekte alleen maar voeden.
Loetie84 schreef:Wie was het die in de discussie over stijlbeoordelingen (volgens mij in het wedstrijdkalender topic) in een klein lettertype schreef dat zijn of haar opmerkingen dus effect hadden gehad of iets dergelijks?! Misschien vinden wel daar een aanknopingspunt voor hoe of wat met de ALV... Blijkbaar zijn er mensen op bokt die iets in de pap te brokkelen hebben bij de KNHS
Paul_H schreef:ps: over ledenvergaderingen - volgens mij zijn wij lid van verenigingen en zijn de verenigingen lid van de KNHS; enige uitzondering die ik ken zijn de tientjesleden - rechtstreeks lid van de bond maar zonder startpassen en andere bonussen.
Citaat:3. De Ledenraad van de KNHS wordt gevormd door ledenraadsleden van de belangenverenigingen, de nationale verenigingen, de regio's, de mendistricten en vertegenwoordigers vanuit de recreatiesport.