Dus nog meer gorsselgangers? of mensen met ervaringen uit voorgaande jaren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je moet ook over een spoorweg overgang, maar daar staan mensen om alles in de gaten te houden, net zoals bij de andere oversteek punten.
)

shirleyp schreef:Leuk! Ik hoop dit jaar met mijn gup mee te kunnen doen samen met een stalgenootje en een heus 'begeleiderspaard'! Het wordt de eerste keer dat mijn paard mee mag op tripalon, dus ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat!
Shirley: Komt wel goed schatje
Die ouwe en ik gaan jullie een mooi debuut bezorgen. Illes en ik hebben er in ieder geval zin in. En hij neemt de taak van begeleiderspaard altijd erg serieus
Illusion1990 schreef:shirleyp schreef:Leuk! Ik hoop dit jaar met mijn gup mee te kunnen doen samen met een stalgenootje en een heus 'begeleiderspaard'! Het wordt de eerste keer dat mijn paard mee mag op tripalon, dus ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat!
Hier meldt zich het stalgenootje met heus "begeleiderspaard"Shirley: Komt wel goed schatje
Die ouwe en ik gaan jullie een mooi debuut bezorgen. Illes en ik hebben er in ieder geval zin in. En hij neemt de taak van begeleiderspaard altijd erg serieus
shirleyp schreef:Heeee.... Is het vraagprogramma nu ineens van http://www.knhs.nl af of heb ik verkeerd gezocht? En ik meende vanochtend iets in het vraagprogramma te lezen over een lidmaatschap bij de KNHS, moet dat ook voor de klasse B-Groen? Help!
Shirley!
! We hebben allebei een paard die nog heel groen zijn met het crossen, dus het wordt spannend, maar het is wel een goede oefening voor de officiële crossen die inmiddels ook zijn ingeschreven
! En daarbij is het op onze eigen vereniging, dus lekker dichtbij
!
DyonS schreef:Ik ben ook weer van de partij samen met mijn zus! We hebben allebei een paard die nog heel groen zijn met het crossen, dus het wordt spannend, maar het is wel een goede oefening voor de officiële crossen die inmiddels ook zijn ingeschreven
! En daarbij is het op onze eigen vereniging, dus lekker dichtbij
!
Een foto van vorig jaar:
Valyra schreef:Mij lukte het ook niet om in te schrijven via de knhs. Heb ook gewoon een mail gestuurd en daarin om bevestiging gevraagd. Wacht dus even af of ik antwoord krijg