Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk melden de fotografen zich ook nog, zag dat er aardig wat werd geknipt langs de kant..(zat in de groep die om half 5 had moeten beginnen / om 5 uur begon)
DmNqUe schreef:Oh nee, die heb ik niet hoor...ow echt!! ik had een zwarte rijbroek aan met rood vest en daaronder dikke grijze trui hahaverder lekker warme uggs erover aan en inderdaad mijn camera met tele lens en flitser
volgens mij heb ik fatal_flower dan ook gezien had jij een capover over je cap ( zo noem je dat toch haha ?? )
DmNqUe schreef:ow echt!! ik had een zwarte rijbroek aan met rood vest en daaronder dikke grijze trui hahaverder lekker warme uggs erover aan en inderdaad mijn camera met tele lens en flitser
volgens mij heb ik fatal_flower dan ook gezien had jij een capover over je cap ( zo noem je dat toch haha ?? )

moet ik nog even kijken
DmNqUe schreef:wat ik wel heel heel zeker weet volgens mij is dat ik lovecortana@bokt op de foto heb haha dat kon eigenlijk niet missen :
http://img818.imageshack.us/img818/7824/verkleindoefencross17.jpg
)(haha het geeft mooi de sfeer aan : Vrolijke cortana en maartje die het nog allemaal wat spannend vind
)