Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Met hulp van Rieky ben ik iedere dag lekker aan het trainen.
Vanmiddag had Reno een filmpje gemaakt van een klein slidingstopje en die wou ik wel is laten zien! hihi.
larissa288 schreef:crazycactus schreef:Ziet er leuk uit, alleen vind ik elke dag trainen voor zo'n jong paard wel erg veel.
wie zegt dat ze elke dag traint dan?
Ziet er goed uit! mooi paardje heb je ook
Maritje1991 schreef:Hoi,
Ik heb helemaal geen verstand van western rijden, maar voor een 3 jarige is dit denk net iets te veel.
In februari was hij dus eigenlijk nog 2 toen je hem ben gaan inrijden, en toen elke dag getraind worden en sliding stops maken.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen en ik zou mij ook schamen als ik jou was.
Leuk dat hij kan sliden, ik had het nog leuker gevonden als je dit filmpje pas over anderhalf jaar had gepost.
essiedepessie schreef:@kleinvosje, ts is geloof ik 13 of 14 jaar oud. Ze heeft gewoon een wat ongelukkige zin geplaatst, want niemand traint zijn paard 7 keer per week.
En afblaffen? Dat doe ik niet, maar dit gebeurd hier altijd! Het kan alleen leuk als er iemand boomloos bitloos en zonder druk rondhobbelt. Of als die paarden klaar zijn en met goed resultaat geshowed worden. Struisvogel taktiek, want hoe zijn die paarden gekomen waar ze zijn?
xTrudyx schreef:hij word in januarie dus 4 he?
en ik train eens in de maand met rieky erbij.
Burly word zon 4/5 dagen per week gereden, beetje draven en galopje maar niet volle stops.
xTrudyx schreef:Maritje1991 schreef:Hoi,
Ik heb helemaal geen verstand van western rijden, maar voor een 3 jarige is dit denk net iets te veel.
In februari was hij dus eigenlijk nog 2 toen je hem ben gaan inrijden, en toen elke dag getraind worden en sliding stops maken.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen en ik zou mij ook schamen als ik jou was.
Leuk dat hij kan sliden, ik had het nog leuker gevonden als je dit filmpje pas over anderhalf jaar had gepost.
vind dit een beetje rare reactie? er lopen paarden in de futurity's die jonger zijn als Burly dus dit sliding stopje voor een 3jarige is nou niet zo erg?