Paardlief en ik zijn altijd wel in voor iets nieuws en western staat al lang op mijn verlanglijstje om me eens wat meer in te verdiepen en eens les te nemen. Op stal hebben we welgeteld één westernruiter incl. Quarter Horse (schimmeltje), mijn vriendinnetje K! Zij vroeg mij eergister of ik zin had om eens een trail-parcourtje te oefenen. LEUK!
We hadden al eens samen een hek gemaakt maar die paste nu niet meer in de bak.
We hadden nu ook een brug(getje) gemaakt! Friesje, Agossie, mijn meisje van alweer 11 jaar vind ALLES net zo leuk als ik (letterlijk alles, voltige, buitenritten, springen, dressuur, zwemmen etc.) en deed dus enthousiast mee! Ik mocht ook het westernzadel lenen van mijn vriendinnetje, waar ik nu beurse zitbeenknobbels van heb.
Ik vond het supergaaf om eens te doen en Agossie deed het zo goed! 
Ik heb het geplaatst als recreatief western omdat ik nog nooit western gereden heb en ook geen les gehad heb die dag. Ik ben dus gewoon een beetje vrolijk aan het mee-hobbelen eigenlijk.
K en ik hebben besloten binnenkort eens les te gaan nemen bij ons op stal! - Agatsie en ik op DE brug.

- Agossie en Tiesto, ff aanduwen!

- Keel en ik samen (ik ben dus het Friesje)
- Vierkantje rijden.
- Bruggetje rijden.
-
- Achterwaarts L oefenen, niet zo mooi gereden.
-
Liefs!
+ de buitenritten. 

, bereid je dan even beter voor zodat je hem niet overvalt, eerst al met de wending en toen met je overgang.
Een Fries zo aan het lopen hebben. Geweldig! Super aan de hulpen. Echt respect. Deze filmpjes maken dat ik weer zin krijg in rijden! Dus, dank je wel!