en ik ben heel benieuwd wat jullie nou precies aantrekt in het westernrijden!!!
Waarom zijn jullie dus western gaan rijden?
En hebben jullie voorheen ook gewoon dressuur/springen gereden?
groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en stopte ermee en ik ben eigenlijk nooit meer uit het westernzadel gestapt.
, niets is zo kikken als je een verzameld paard onder je kont hebt aan een los teugeltje die op je zit, stem en beendruk alles voor je doet
Mij werd verteld dat ik in de dressuur niet fanatiek genoeg was (bedoeld werd: constant beengeven, constante aanleuning). Daarom ben ik western gaan proberen. Past veel beter bij me. Ik wil een paard best werken (graag zelfs), maar als hij eenmaal loopt wil ik graag van de rit genieten

maarja...
wie weet kom ik je ooit nog tegen met buitenrijden
.
Rij nu dus al bijna weer 3 jaar western, en zou nooit meer terug willen naar engels

)
Gisela schreef:Héééé, je woont bij mij in de buurt (=Uden).
Vroeger dressuur gereden, overgestapt op western. Volg nog steeds, als het een beetje uitkomt, 1 x per week met onze reiner een dressuurlesje.
Groetjes, Gisela

)
Suleika"]
[quote="juval schreef:Ik les nu op de manege en rijdt een verzorgpaard 2 keer in de week. Ik vind het superleuk, ook best moeilijk. Soms mis ik het engelse rijden ook nog wel een beetje.

MSNertje schreef:dus doe ik nu ook oefeningen van western wil jij niet eens aan wat anders beginnen??
maarja, het ging dus totaal niet hoe het geloof ik officieel hoort. Ik kan 'm nooit zover op zijn achterhand krijgen dat hij superscherp draait zeg maar! XoNo schreef:Van mijn 4e tot 15e dressuur gereden, op mijn 16e western gaan rijden en dat doe ik nu 2 jaarMij werd verteld dat ik in de dressuur niet fanatiek genoeg was (bedoeld werd: constant beengeven, constante aanleuning). Daarom ben ik western gaan proberen. Past veel beter bij me. Ik wil een paard best werken (graag zelfs), maar als hij eenmaal loopt wil ik graag van de rit genieten