. Op 12 oktober is er een onderlinge wedstrijd, komt er nog iemand meedoen? Of komt er iemand kijken/kennis maken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Op 12 oktober is er een onderlinge wedstrijd, komt er nog iemand meedoen? Of komt er iemand kijken/kennis maken?
,
. Peppy is 1x derde geworden, maar 's avonds bij de Open ging het niet zo goed. Het was ook eigelijk iets teveel voor Wendy (drie paarden, vijf keer rijden, op één dag). Verder is ze met Slim 11e geworden (van de 49 ofzo) en met Big Step 2e. Toch best goed eigenlijk, maar Peppy en Wendy kunnen veeeeeeeeeeeeel b'ter
Maaruh, leuk dat je toch komt kijken 12 oktober!!
. Als ik het goed heb zijn er vier onderdelen: Reining, pleasure, horsemanship en ik dacht ook trail, maar dat weet ik niet zeker (volgens mij alleen als er voldoende inschrijvingen zijn). Maar ik ga het morgen navragen. Je kunt tot op de dag van de wedstrijd inschrijven, dus momenteel hebben alleen de mensen die regelmatig bij Peachtree komen zich ingeschreven. De rest zal dat wel op de dag zelf doen. Van wat ik gehoord heb, komen er deze keer best veel mensen van buitenaf. Ik ga het morgen allemaal navragen, ok?
Maar het zou leuk zijn als er ook wat mensen van bokt meedoen!!!