Ook mijn zoontje Milan (7 jaar) is mee geweest en hij heeft daar ook mee gedaan.
Als eerste mocht hij vrijdagochtend starten in de youth halter geldings. Hij deed het supergoed en kreeg het ook nog voor
elkaar dat Future mooi ging staan. Hij mocht van mij niet aan z'n benen komen, dus moest hij het met wat voor- en achteruit stappen
voor elkaar zien te krijgen.

Het ging geweldig; hij werd overall bij de 4 jury's 2e. Hij was dus reserve kampioen en kreeg de zilveren medaille.

Daarna was de youth most colorfull aan de beurt voor Milan.

Hij werd daar glansrijk 1e
; helaas waren ze maar met z'n tweeen en dan rijken ze geen kampioenschap uit.
Zaterdag heeft Milan mee gedaan aan de lead-line 10 and under.
Ze waren met z'n vijfen en Milan deed goed z'n best.
Hij zat keurig te paard, reed heel netjes zelf en dat zag de jury ook.

Hij was bij één jury 3e en bij de andere drie jury's was hij 1e.
Totaal was hij dus 1e en dus Europees Kampioen.
Hij zat echt helemaal te glunderen toen het Wilhelmus voor hem werd gespeeld.

Zelf ben ik ook heel erg tevreden.
Ik begon donderdag in de hunter; werd door een andere deelnemer tegen de kant gedrukt, maar werd toch nog bij twee jury's als 6e geplaatst.
De hunt seat equitation ging best lekker, met een 4e plaats als resultaat.
Vrijdagochtend de halter aged geldings non pro, waarin ik 3e werd.
Daarna de most colorfull non pro; waarin ik 1e werd en dus Europees kampioen was.

s'Middags had ik nog de western riding; ik was zelf niet helemaal tevreden over m'n proef maar werd tot mijn grote verbazing wel 2e daarin.
Zaterdagochtend de open aged gelding, daarin werd ik 3e. Maar omdat ik bij één jury als tweede geplaatst werd, mocht ik ook voor de grand champion meedoen.
Ik werd daarbij ook bij die zelfde jury reserve grand champion.
Toen de open most colorfull; daar stonden wat mooie paarden zeg. Ik had daar een hele mooie 3e prijs.
Gelijk na de lead-line moest ik voor de non pro western pleasure in een heel groot deelnemersveld (20). Future was wat te vlot naar m'n zin, maar deed toch aardig z'n best.
Ik was bij 1 jury 4e en bij een andere 7e. Overall was ik 8e.
En als laatste onderdeel was de non pro western equitation. M'n proef ging lekker met een 5e plaats als resultaat.
Ik was al bij de auto om af te zadelen toen ik werd terug geroepen voor de all round uitreiking.
Tot mijn grote verbazing was ik bij 3 jury's all round reserve kampioen en dus ook overall all round reserve kampioen.
Al met al een super geslaag EK.

)
Hartstikke leuk dat hij ook zulke passende dingen heeft gewonnen, zoals de 'kleine' buckle!