Voor mij was het een zeer geslaagde dag! Allemaal nieuwe dingen gesprongen en het voelde gewoon goed!!
198 dressuur! Netjes dus en ging ook echt fijn!
Springen ging ook goed! Doordat ik de bocht te kort maakte van 3 naar 4a/b een balk op 4b!
Binnen de tijd, dus netjes!
Cross ging fijn! Paard trok goed aan! Maakte me druk om de afsprong maar geen probleem!
Netjes afremmen en hij gleed zo naar beneden! Stijltjes het bos in ook geen probleem!
Toen reden we aan op de slingerboom.... Paard trok echt helemaal aan naar dat hoge opsprongding van het M ernaast! Hij wilde er echt naartoe!!!!
Dacht echt hij springt hem!Kon nog net een harde ruk op het laatste moment geven waardoor hij precies tussen de slingerboom en dat ding door ging! Laars beetje geschaafd maar niks aan het handje
Ff volte en alsnog netjes over de slingerboom!
Mooie regelmatige galop door! Toen kwam de val... Was er al bang voor en indd hij stopte! Kon hem uit stilstand wel zo doordrukken en de waterbak ging weer zonder problemen!
De cross verder echt top uitgereden! Sloot ging hij zelf wat harder voor galopperen en sprong er mooi breed overheen! Benieuwd naar de foto!!!! Zag de fotograaf zitten
Zoooo dat was mijn verslagje! Benieuwd naar die van jullie!
Ben er volgend jaar sowieso weer bij
@ Manic echt enorm balen voor jullie! Gelukkig hebben jullie niks!
Tot snel
Ik denk Etten Leur ofzo...
Foutloos en met tranen de ring uit
Ik ben maar over de boom gegaan en zag toen pas dat het goed was. In draf door de geul en in volle galop de laatste hindernissen. Ben erg benieuwd naar de foto op de sloot! Foutloos en binnen de tijd (4.19).