Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar de spanning in die hoek was er niet aan af te zien. K had 206 en stond 2e.

maar heel fijn van start. Over de eerste sprongen ging ze als een speer, 10b (greppeltje) reden we de 1e keer langs, pony een beetje overdonderd en ik corrigeerde niet snel genoeg, maar daarna prima. 12 (dat trakehner gevalletje) ging echter compleet verkeerd, pony vond het er vreemd uitzien en toen ik het alternatief wilde proberen kreeg ik haar met geen mogelijkheid door dat rare watertje.. Pony blokkeerde, wilde niet eens meer in de buurt van de hindernis komen, en ik werd te hectisch in mijn hoofd dus daar helaas de cross vrijwillig verlaten, ik wilde geen verliespunten namelijk
Behoorlijk balen, maar op zo'n moment bouw ik zelf ook nog teveel spanning op om adequaat te kunnen reageren. Overigens is Bling ook totaal geen stopper, ze laat me verder nooit in de steek dus wat het nu precies was weet ik niet..
Balen zeg! 

Evony schreef:margriet laat ik het zo zeggen
Cross 6 jaar geleden voor het laatst gereden, was toen al niks, nu nieuwe kans gegeven maar weet zeker dat ik hem iig de komende 6 jaar weer niet rij
Maar daar is nu geen sprake meer van. Ik snap ook niet hoe de TA bijv. hindernis 6 goed heeft kunnen keuren zoals die er stond.
was echt super blij ze liep heel fijn in de proef!! en 1 pechbalkje in het springen op 5a . ze sprong mooi gecontroleerd dus heel tevreden toen de cross het ging echt super goed tot het greppeltje, ze stopte en ik viel er voorover af, had het al een beetje verwacht. pony springt eigelijk alles behalve greppels! maar ze heeft er gelukkig niks aan over gehouden! ben wel trots op haar!
alleen heb ik wel wat last van mn rug, morgen maar even naar de dokter.. en bij de DA 2x goed. volgende keer geen greppeltjes hoop ik haha

Heleen_B schreef:Ik snapte niet waarom ze hindernis 1 niet gewoon op het zandpad hadden gezet zodat je gewoon lekker rechtuit kon beginnen.. Maargoed daar zal vast een reden voor zijn.

voor iedereen
) heel rustig het greppeltje over, daarna kon ik hem vanaf mijn onhandige positie even stilzetten om netjes terug in het zadel te kruipen. Ik moest er zelf, op dat moment al, al eigenlijk erg om lachen en de toeschouwers en hindernisjury's daar zo te horen ook
Maarja toen het smalletje erachter aan zonder problemen, wel voltetje moeten draaien.
DA was verder goed, alleen dacht de DA voordat ik moest starten een hartruis te horen, dus ik zag de grond al bijna onder mn voeten wegvallen
wel balen dat die de opsprong niet wou doen! volgende keer gaat het vast wel weer goed
rowo schreef:Heleen_B schreef:Ik snapte niet waarom ze hindernis 1 niet gewoon op het zandpad hadden gezet zodat je gewoon lekker rechtuit kon beginnen.. Maargoed daar zal vast een reden voor zijn.
Nee, dat was ook het 1e wat wij zeiden.
H2 was voor de B wel direct een dikke sprong zeg. Daarnaast kon H3 veel beter midden op het veld staan (zoals anders). Daarnaast snap ik niet waarom 6ab (voor de L 7ab) niet wat meer naaar rechts was gezet, dan kon je gewoon vanaf het pad aan rijden. Nu moest je door de loodzware greppel. H13 vond ik ook maar een vreemd ding en voor de B veel te hoog. Maar goed.... overal zal wel een reden voor zijn
@ Caro: dan heb ik je denk idd gezien. Hij moest wel op groot, maar t was niet onhaalbaar.... Heb ik jou ook eindelijk eens gezien.

landiamo schreef:Nou ik ben dus nu weer lekker thuis!
De dressuur ging bagger, had ik nog wel 207 punten, springen foutloos en de cross ook foutloos. lag alleen wel met mn neus bijna in de coffin omdat mn paard die boomstam zo achterlijk sprongDA was verder goed, alleen dacht de DA voordat ik moest starten een hartruis te horen, dus ik zag de grond al bijna onder mn voeten wegvallen
![]()
Ben verder wel tevreden maar ik ga hier ook niet meer heen.... ben trouwens nog wel 1ste geworden en dat had ik echt niet verwacht![]()
@Rowo ik heb jou nog gesproken voor en na de crosswel balen dat die de opsprong niet wou doen! volgende keer gaat het vast wel weer goed
Welk nummer had je dan? Of heb ik met jou de cross een stuk gelopen?