Vandaag heb ik met Guus meegedaan aan de onderlinge SGW wedstrijd die georganiseerd was door de ponyclub. De wedstrijd bestond uit dressuur,
wegparcours, cross en springen. Dus hierbij een overzichtje van deze geslaagde en gezellige dag.

's Ochtends moesten we dressuren, ik verwachtte er niks van omdat het nog niet echt super gaat, maar al ben ik wel blij dat er zeker verbetering inzit.
De proef ging redelijk, zaten fijne momenten tussen maar ook van die momenten dat ze haar hoofd weer in de lucht steekt. We hadden met de dressuur
195 punten, al zou dat echt niet kloppen als ik zo'n proefje zou hebben gereden op een officiële wedstrijd. Al gaf de jury wel goede punten zoals als
er iets niet goed ging gaf ze dat een 4 en als iets wel goed ging gaf ze dat een 7 of een 8. Ook heeft de jury me nog goede tips meegegeven waar
we zeker wat mee gaan doen. Er valt nog zeker genoeg te verbeteren en daar ben ik me ook zeker van bewust. We trainen lekker verder en zien wel
wanneer we weer eens officieel gaan starten.
Hiermee was ik 10e geworden. De foto's zijn van het losrijden.

Na het dressuren deden we mee aan het wegparcour, dat was een route van 5 km waarbij je steeds tussen het witte en rode lint door moest en na
ongeveer 34 minuten weer moest finishen. Guus was erg braaf en we waren na 33 minuten gefinist, dus nét wat te vroeg. Helaas zijn hiervan geen foto's.
Hiermee was ik 7e geworden.
Na het wegparcour gingen we crossen. Nouja het was niet echt zo'n cross als bijvoorbeeld in Ermelo met hindernissen, het was op de crossbaan van de
motorcross met van die bulten, op die baan hadden ze paaltjes gezet en daar moest je steeds doorheen met bepaalde figuurtjes erin, ook stonden
er nog 2 gewone hindernissen. Guus en ik vonden het erg leuk en Guus heeft het ook super gedaan! Hierbij waren we 2e geworden.
Eerst wat inrijfoto's.

Met deze foto ben ik erg blij, ik vind dat ze hier erg fijn loopt!

Klaarstaan bij de start.

Na de controle van de dierenarts of de hartslag wel goed was.

Na de cross moesten we nog springen. Alleen ging dat niet zo heel goed, we waren beide namelijk nogal moe. Maar alsnog wel rondgekomen,
alleen wel met een balkje en een weigering.

Al met al was het een ontzettend leuke en gezellige dag met mooi weer!
Uiteindelijk ben ik 10e geworden over het algemeen, al is er wel een fout gemaakt met de puntentelling, helaas kwamen we daar thuis pas achter,
maar anders was ik dus wel een stuk hoger geëindigd dan de 10e plaats. Maar alsnog ben ik hartstrikke trots op Guus.