Wie gaat er allemaal naar Princenhage toe?
Ik heb er nog nooit gestart dus alle extra informatie is welkom

Ik start zelf op zondag bij de L paarden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

B paarden op zondag!
mijn oude pony loopt der eerste cross met der nieuwe eigenaar dus dat is leuk
__Marloes schreef:Ik kom sowieso kijken en helpenmijn oude pony loopt der eerste cross met der nieuwe eigenaar dus dat is leuk
![]()
Aaike ik kijk morgen gelijk of ik vrij heb, ik heb er iig weer zin in
tanee_blaze schreef:__Marloes schreef:Ik kom sowieso kijken en helpenmijn oude pony loopt der eerste cross met der nieuwe eigenaar dus dat is leuk
![]()
Aaike ik kijk morgen gelijk of ik vrij heb, ik heb er iig weer zin in
Jou oude pony is toch Vinet?
Want ik zat samen met de nieuwe eigenaar in het lesgroepje tijdens de KNHS instructieweek!
Flutterby schreef:aaike, ik heb betaald én coupons opgestuurd en ik sta opeens niet meer op de lijst (paar weken geleden nog wel) kan ik rita het beste bellen? ik heb nu een e-mail gestuurd, neem aan dat ik gewoon mag starten aangezien mijn inschrijving bijna 2 maanden geleden al volledig was.. ?
mamabird schreef:Flutterby schreef:aaike, ik heb betaald én coupons opgestuurd en ik sta opeens niet meer op de lijst (paar weken geleden nog wel) kan ik rita het beste bellen? ik heb nu een e-mail gestuurd, neem aan dat ik gewoon mag starten aangezien mijn inschrijving bijna 2 maanden geleden al volledig was.. ?
Een email moet voldoende zijn, maar ik hou het effe in de gaten. Komt goed. (zeker als je op de eerdere lijst wel als defenitief hebt gestaan, dat is makkelijk terug te vinden).