!Sinds januari verhuist naar een nieuwe stal, waar de nodige westernruiters aanwezig zijn. In het begin altijd stellig gezegt: Ik ga geen western rijden
Dus wel haha!Nero is bijna jaar niet meer onder het zadel geweest, sinds 3 maanden 1 a 2 x per maand, en sinds 2 weken is er een complete westernoutfit aangeschaft! Inmiddels zelf 15 kg lichter, en ze vliegen er nog steeds af. Tot dat er nog eens 15 af zijn wordt er niet vaker dan 2 x in de week gereden met Nero. Denk dat ie onderhand al scheel ziet van al dat longeren haha!
Anyway, western! afgelopen donderdag een proeflesje meegepakt en het is me niet tegengevallen. Tips mogen natuurlijk altijd! Maar houdt er rekening mee dat Nero een tijd niet onder het zadel is geweest en ik natuurlijk tijd niet gereden.
Toen de foto's werden gemaakt was ik al half uurtje bezig, we zijn niet meteen begonnen met de galop

1. Op me kont blijven zitten

2. Uitzwieberende hand
Rechter galop is Nero's moeilijkste kant, hij moet hierin nog echt ondersteund worden
( alhoewel ie ontzettend veel verbeterd is al
)
3.

4. Relaxt jogje

5. Bigsmile haha!

6. Lekker drafje!

7. En een beginsel van een spin

8.

We zijn hard aan het werk gezet
Beginnetje van de spin geoefend. De stop in stap geoefend, back up hebben we gedaan. Sturen moet ik opnieuw aanleren. Genoeg aan te werken dus, echt ontzettend leuk
?????
Het ziet er al goed uit, ik kom zeker binnekort naar een lesje kijken!