Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
esterb schreef:Ik ben van plan om een Air Jacket te kopen. Nu pas ik volgens de tabel in de S en in de M. Welke zou ik nemen? Ik heb liever niet dat hij veel te groot is zodat ik hem ook aan kan zonder body protector. Wie heeft welke maat? Ik ben 167 cm groot.
bianca1980 schreef:SIM @ ik draag de AJ ook zonder BP, maar dan niet tijdens crossen ed, maar op springlessen en wedstrijden, daar is een BP niet verplicht, maar geeft een AJ wel net iets meer bescherming mocht er iets gebeuren en het zit niet hinderlijk of te warm.
) maar ook zonder BP kan ik met die handbreedte tussen lichaam en AJ, het AJ dragen. Dat vond ik juist zo fijn, had altijd al een BP om tijdens les of concours, maar AJ zit toch veel beter, als een vest idd.
Man0n89 schreef:Mij is altijd verteld dat de aj los moet zitten i.v.m. het opblazen! Ik heb hem met en zonder bp aan maar zelfs bij mijn bp zit hij los, maar ik vind dat zelf niet storend.
en dan voel je je absoluut niet fijn. 
lucht wordt echt uit je longen geperst.