Normaal ben ik absoluut niet van het foto's plaatsen, maar toen ons lieve stalgenootje Jessie: NeverGiveUp gisteren haar camera mee nam zijn daar toch sulke mooie plaatjes uitgekomen! Dat ik ze graag een keertje deel.
Wij in het kort:
Laura; 21jaar; koerier en gedip. orun instructrice (engels)
Anna; Mei2004; Parelli level 2/3; bitloos
In onze lessen ligt de focus vaak meer op de Parelli factor (nh) dan op de westerntechnieken, in dat opzicht zijn we samen dus nog wat beginnend.
Afijn, de foto's, Anna loopt hier overigens voor het eerst op shanks (hihi aka mn hackamore)
En ja we zijn erg hard aan het sparen om volgende maand eurohorse te laten komen.. Hierdoor alleen stapwerk.
Om bij aanvang natuurlijk even te bewijzen dat deze quarter écht uit de alpen komt.. Het bergbeklimmen is ze nog lang niet verleerd

En als je op de top van die berg last krijgt van de zon..

Dus, aan het werk!

na tijdenlang ask-and-pull-and-ask-and-pull-and-ask-and-pull, blijft ze traag reageren op neckreining (tips?)

Oja, misschien helpt t als ik kijk waar ik heen wil

Slap achterhandje, jammer

En voor degene die toch benieuwd waren naar een drafpoging

Dit was trouwens ook de eerste keer met bril en cap, hoe doet de rest van brildragend bokt dit? Want ik vind het ten eerste geen porem
het zat niet lekker en ik denk dat als ik val dat ik dan a la minute lenzen heb..Bedankt voor het kijken!
te riskant