Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(ik heb bewust gewacht zelf).
en zondag 9 oktober organiseren we hier tripalon.
bianca1980 schreef:Na WW gaat even de pauzeknop erop, ben ik veel werken en ga ik ook naar Luhmuhlen en zo...pak ik hem voor Gorssel weer op.

bianca1980 schreef:SIM @ een paard gaat niet ineens helemaal achteruit van 3 weken weinig tot niks doen (hij gaat niet compleet op weiderust of zo). Ik heb het idd heel druk (met nog wat klussen en weekend Luhmuhlen )en kan dan maar 2 of 3 keer per week naar stal in die drie weken na WW, dan longeer ik hem of rijd ik hem rustig een rondje om, heb ik laatst ook gedaan uurtje stappen, gewoon lekker relaxed. Zo blijft hij wel lekker los in zijn lijf en ik hoef niet specifiek voor Gorssel speciaal mijn proef te oefenen of een parcours te springen. In de week van Gorssel zal ik dan weer 4 dagen rijden.
_Sim_ schreef:Duidelijk. Dat is wel een ander verhaal als complete vakantie voor je paard. Dat had ik nl begrepen. Maar zoals je hierboven omschrijft lijkt me prima.