Natuurlijk ga ik beginnen met netjes rechte lijnen, netjes stoppen, achterwaarts (de peesklap is aan het rechtervoorbeen, dus dat kan....) goed verzameld voorwaarts stappen etc. dus daar heb ik al een hele kluif aan voorlopig, maar......graag jullie input

?!
)!" title="Koffie (of thee
)!" /> staat nog steeds klaar.
volgende dag dikke pees. Dus ik kijk wel heeeeel goed uit nu, ik durf eigenlijk nergens anders heen dan in de bak; misschien volgende week 'ns buiten wandelen als hij zich blijft gedragen. Tot nu toe gaat het wel goed, hij is blij dat 'ie weer wat anders doet dan die stapmolen, hij is superbraaf en dat had ik beslist niet verwacht van mijn
zonder 'muisjes' of andere hulpmiddelen gaat 't
Wat is dat? hoe dan? Uitleg!?
Loky heeft zich inderdaad weer bewezen
ik vond het al verdacht rustig de afgelopen twee dagen en jawel.......Hij ontplofte ongeveer toen ik weer nietsvermoedend aan 't stappen was in de binnenbak. Margreet (tevens Ooggetuige) was aan 't rommelen in een zadelkastje en dat was toch net ff de aanleiding om eventjes flink tekeer te gaan; al bokkend en rondspringend heb ik er nog een halve minuut opgezeten maar uiteindelijk val je toch, zelfs uit een westernzadel
scheelt alleen al in het zelfvertrouwen als je er weer op moet. Anyway, we gaan gewoon verder
en hopelijk heeft hij 't weer even gehad ~~}>