gister heb ik sierra weer even kunnen rijden.. ze had een week vakantie gehad, was erg druk met mn andere paard (die helaas een blessure heeft
) en met mn werk. Maargoed, gister weer opgepakt, en Hannah wilde wel wat plaatjes komen schieten.Met Sier ben ik met de basis dingen bezig, en vooral buigen buigen buigen.. verder moet ze haar broekspieren spieren langer gaan maken, die zijn verkort. Het gaat echt elke keer dat ik train weer beter lijkt het wel, gister was ze wel een beetje duf van het warme weer, maar toch heeft ze weer heel hard haar best gedaan. En ze raakt ook niet meer zo in paniek als ze iets niet snapt ( nu is het meer van: linker lope lukt niet hoor, zal ik dan maar de rechter doen? hoppa *sierra springt om* kijk eens hoe goed ik dit doe!, niet de bedoeling dus..) ze krijgt ook echt steeds meer bespiering op de goeie plekken, dr smalle kontje word nu een wat bredere ass en ze heeft een minder groot hoofd in vergelijking met de rest

owja heb me rot gelachen om de hoofden die ik trek.... vreeeeeselijk
Naja genoeg gel.ld hier de fotos.

reins oppakken, charmant.

keertje een beetje linksom zetten op een cirkeltje

Tja... ik moest blijer kijken.... nu lijk ik net deze -->

Hier nog erger hahaha

cirkeltje, neckreining gaat steeds beter

lope links. vind ze lastig. (zie je onze 13 jaar ouwe mechelaar er achter rennen... hihi en mn geblesseerde haffie er ook nog op)

rechtsom lope

brand los! ben me er van bewust dat ik mn reins wat korter kan pakken trouwens.

Ik vind het er steeds beter uitzien voor zover ik er verstand van heb.

)