Op 21.08.2011 gaat de tweede endurance van woensdrecht van start !! Onder de vleugels van VET2000 en met de geweldige hulp van de familie Vanderhorst van de wolfshoeve gaan we er weer tegenaan voor een mooie dag vol paardenplezier in de omgeving van woensdrecht . Wij zien jullie graag komen . We zorgen er ook dit jaar weer voor dat de paarden onderweg tweemaal kunnen drinken. Voor meer informatie kan je steeds bij mij terecht! Groetjes en noteer alvast de datum. Be there!!!! Sannemie
Wij komen zeker weer mee doen! Vorig jaar was onze allereerste kennismaking met Endurance bij jullie en we hebben genoten. Hopelijk heb ik dit jaar wel een trailer en hoeven we niet zo veel extra km voor en na de wedstrijd te rijden. 50km voor ons als beginnelingen was wel wat veel.
Leuk dat de mensen van vorig jaar terug komen. We lopen de toer dit jaar in de andere richting al is het vertrek en de aankomst hetzelfde. See you soon in woensdrecht, de hemel op aarde om paard te rijden.... Groetjes, Sandra.
risky
Geplaatst: 09-07-11 16:43
Ik doe dit jaar ook weer mee, vorig jaar vond ik het echt een geweldig mooie rit.
Wederom word woensdrecht mijn debuut maar nu met mijn paard en hopelijk gaat er nu wel een rijmaatje mee, dan gaan de kilometers toch een heel stuk sneller voorbij
Ik ben in ieder geval al aan het afstrepen op mijn kalender....
sannemie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-11 17:47
Super, wat een enthousiasme! Ik vind het heel fijn dat jullie allemaal terug meedoen. Ik hoop op 100 deelnemers, mooi weer en de dazen die heb ik een ticket naar het zuiden verkocht..... Groetjes, sannemie.
Ilivus
Geplaatst: 14-07-11 11:24
Heb vorig jaar ook meegedaan. Het was erg mooi opgezet en een hele leuke kennismaking met endurance (was mijn 1e keer). Wil dit jaar ook graag weer gaan meedoen.
risky
Geplaatst: 20-07-11 21:33
@ sannemie, mag iemand zonder startkaart en knhslidmaatschap of ander lidmaatschap van een rijvereniging ook meerijden?
Mag deze persoon dan de initiatie met mij meerijden? of moeten we dan de kennismaking doen? Zelf heb ik mijn startkaart en riding permission wel.
Ja, jullie kunnen gewoon samen rijden . De ene start initiatie, de andere start de kennismaking. Jullie rijden samen aan hetzelfde tempo ( min. 10, max 13 km/h), jullie komen dan in een andere lijst terecht. Als je in de kennismaking aan 13 km/h kan lopen ( enkel doen met een getraind paard, de toer is vrij zwaar) dan is de kans op overwinning zeer groot. Trouwens het belangrijkste is dat jullie ervan genieten, een prijs is er voor iedereen!!!!! Behalve bij uitsluiting dan. Ga voor meer informatie naar vet2000.be. Groetjes, en hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Sannemie.
risky
Geplaatst: 21-07-11 08:30
Bedankt, ik ga het doorgeven aan mijn vriendin
fury58
Geplaatst: 29-07-11 07:39
Heb vorig jaar meegereden leuke rit en goed aangegeven, maar moet dit jaar helaas werken. Veel plezier iedereen.
Somebitch, je hoeft geen lid te zijn van de knhs. Je paard moet wel een paspoort en chip hebben en over de juiste entingen beschikken (basisenting en elk jaar binnen een jaar nieuwe enting. De enting moet langerdan 7 dagen voor de wedstrijd zijn gegeven).
Bij alle andere wedstrijden in Nederland moet je wel lid zijn van de KNHS (ook voor kennismakingsritten). Maar deze wedstrijd is georganiseerd door de Belgische vereniging VET2000. Die valt niet onder de KNHS. Helaas kun je daardoor ook geen officiële start doen voor punten bij de KNHS.
Het gaat er niet om om punten etc. Gewoon voor de ervaring lijkt het me wel leuk om eens een keer mee te maken hoe het nu allemaal in zijn werking gaat.
breakthelaw
Geplaatst: 03-08-11 14:44
Somebitch schreef:
Moet ik wel vervoer vinden en dat is meestal het lastigste. Doe jij ook mee?
Wat is de effectieve afstand van de lus? Staat op mijn planning alleen weet ik nog niet welke afstand we zullen rijden of mag je enkel initiatie doen als je geen VET lid bent?