Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pitt25 schreef:Twee meiden van stal willen ook meedoen maar moet nog opgeven. Is de cross 'zwaar'? We hebben de Tripalon op de Treekhoeve in Leusden gereden en ook een oefencross in Voorhout. Weet iemand of dit te vergelijken is? Wat zijn daarnaast de hoogtes die ze moeten springen met een A-pony, een D-pony en een E-pony?
anders doe ik wel mee met paarden individueel. 
Ik vind dat dit iig leuker is als een tripalon, iets uitdagender!!

Illusion1990 schreef:Ik heb me ook opgegeven, betaald en een nummer ontvangen. Vorig jaar ben ik met een stalgenootje meegeweest en ik vond het fantastisch. Tevens heb ik de helmcamera rit van Ramon op YouTube bekeken. Krijg je een goede impressie van wat je te wachten staat. Geweldig, die stukken door de maïsvelden. Verheug me er nu al op.
Zijn er ergens foto's van de 7 nieuwe hindernissen?
Even een vraag:
Weet iemand hoe oud het oudste paard is dat de laatste edities meegedaan heeft? Ik ga namelijk starten met een mannetje van 21 jaar. Wat zo lekker is aan deze cross, red je een hindernis niet, stuur je er lekker langs en mag je de cross gewoon uitrijden.

er1k schreef:Illusion1990 schreef:Ik heb me ook opgegeven, betaald en een nummer ontvangen. Vorig jaar ben ik met een stalgenootje meegeweest en ik vond het fantastisch. Tevens heb ik de helmcamera rit van Ramon op YouTube bekeken. Krijg je een goede impressie van wat je te wachten staat. Geweldig, die stukken door de maïsvelden. Verheug me er nu al op.
Zijn er ergens foto's van de 7 nieuwe hindernissen?
Even een vraag:
Weet iemand hoe oud het oudste paard is dat de laatste edities meegedaan heeft? Ik ga namelijk starten met een mannetje van 21 jaar. Wat zo lekker is aan deze cross, red je een hindernis niet, stuur je er lekker langs en mag je de cross gewoon uitrijden.
Ik heb vorig jaar met mijn paard van 22 mee gedaan
Dit jaar gaat een jonger paard mee!

aadburg schreef:De cross zit ieder jaar eerder vol, vorig jaar zaten we begin september vol maar we lopen nu al twee maanden voor op vorig jaar dus ik zou niet te lang wachten.
tientjeh schreef:Bar, Laren is ook erg leuk! haha. ( ik ben organisator)