Een supermooie lokatie, allemaal leuke gezellige mensen, mooie paarden en een super organisatie!
Echt te gek! [naam] en ik moesten van ver komen de laatste maanden (dat lag aan mij hoor!
). Als je mij 2 maanden geleden had gezegd dat we gisteren zo'n dag zou beleven, had ik je voor gek verklaard!
Maar t is echt zo! We hebben genoten, was echt te gek, we hebben alle doelen bereikt die ik graag wilde bereiken en meer!!! Gisterochtend om 5 uur ging de wekker, 6 uur reden we weg! Rond half 8 kwamen we aan in Oosterwolde. Gelukkig bleek dat de halter een half uurtje later zou beginnen, dus alle tijd om op ons gemakje alles klaar te maken. Als buurvrouw en buurman hadden we SusanW en haar Jagger, natuurlijk beregezellig!

Samen onderweg naar de bak!

We stonden met z'n 3tjes in de Open Halter Geldings All Ages. Totaal verbaasd was ik dat [naam] gewoon Grand Champion werd bij de Amerikaanse jury! (Aangezien onze lesgeefmeneer de andere jury was, maakten we daar geen kans op lintjes.
).Had het echt niet verwacht!

Na de halter hadden we een pauze van zo'n 2 uurtjes. Lekker bij de trailer vertoefd, gegeten en gekletst met allemaal leuke en gezellige mensen die langskwamen!

Aan het einde van de ochtend zouden we ons Amateur Trail debuut maken. Het doel was ons pattern rijden, niet out of pattern gaan en geen DQ oplopen.
We hebben vooraf heerlijk losgereden in de buitenbak. Geen idee waar mn arm heen gaat.

We hebben na t losrijden even lekker rustig gewacht voor de we de bak inmoesten.
Vriendinnetje Peps was er ook met Mac!
Ze herkenden mekaar 's ochtends al in de bak bij de halter, zo lief! 
En wat ben ik blij dat Pannenkoek er ook was! Hij heeft prachtige Pannenkiekjes geschoten van ons traildebuut!
Ik ben er zó blij mee! Onderweg naar t hek!

Hek open maken!

Thuis veel mee geoefend, dit was echt t lastigste onderdeel voor ons! Maar we hebben t met maar 1x loslaten gered!

[naam] heeft zich bewezen als waar slangenpaard! Hij redde de slangenvolte door de vierkanten mét pionnen in t midden prima!

Op weg naar de brug!

[naam] verblikte of verbloosde niet en ging er kéurig overheen! Keek netjes waar ie zn voeten neerzette alsof t de normaalste zaak van de wereld was! Ook de hekjes erlangs deden m niets!

Bij de slalom op de heenweg in jog maakte ik een stuurfoutje, dat maakte de slalom achteruit op de terugweg een stukkie lastiger!
Maar we hebben m goed volbracht! 
Ik was zó super trots dat we temidden van 7 deelnemers een roze lintje wonnen!
Ons doel was dus echt dubbel en dwars geslaagd! Zo gaaf! Na een pauze van pakweg een uurtje moesten we aan de start verschijnen bij de Amateur [discipline] Pleasure. Niet [naam] zijn favoriete onderdeel. Hij vindt het moeilijk temidden van allemaal andere paarden netjes zijn gang te behouden, vooral in galop. Sowieso vindt hij de galop ook nog lastig. Hier was het doel dus rustig onze rondjes kunnen rijden zonder op 2 handen te moeten pakken en dus een DQ te krijgen.
Ook dat doel hebben we dubbel en dwars gehaald! Hij bleef keurig bij me, bleef netjes langs de bakrand en deed vooral de stap en jog echt netjes. In de galop viel ie er een paar keer uit, maar bleef rustig! En dat in een groep van 10 ruiters!
We hebben de pleasure helemaal netjes op 1 hand kunnen uitrijden! Te gek!
Eenmaal in de line -up na de pleasure liet [naam] even duidelijk merken wat ie ervan vond.

Na de pleasure zijn we lekker op ons gemakkie gaan afzadelen, omkleden, inpakken enz. en daarna op huis aan gegaan. Rond 5 uur waren we terug op stal. [naam] gelijk op de wei gezet waar eerst een uitgebreid zandbad werd genomen natuurlijk!
Alles opgeruimd en toen lekker moe maar zeer voldaan en apetrots naar huis gegaan! 
Apetrots ben ik op mijn grote kanjer!
Hij heeft t fantastisch gedaan! Zo gaaf om te voelen dat je echt samenwerkt! En natuurlijk hebben we nog veel te leren en weer een hoop trainingspunten gevonden, maar zo ver als we gisteren zijn gekomen, waren we nog nooit! 
Ik was trouwens erg blij dat ik mn trappetje had meegenomen om op te stappen met die vreselijk stugge chaps...enne ik was niet alleen blij geloof ik!
Volgens mij heeft mn trappetje een drukke dag gehad. 
Zonder mijn super groom hadden we t vast allemaal niet zo succesvol kunnen doen! Bedankt!!! Wat was t gezellig!
DPHC bedankt voor het organiseren van deze zeer geslaagde show! Ik heb echt genoten! En wat een toplokatie!
PK hartstikke bedankt voor de supermooie foto's! Ze zijn heel bijzonder voor me!
Susan bedankt voor t gezellige 'buurten'!
En natuurlijk ook Mac, Vickelientje en Konijn, was echt weer leuk met zn allen! En verder alle andere deelnemers en toeschouwers die ervoor zorgden dat t echt weer een gezellige show was!
Zo...en nu met een heerlijk gevoel nagenieten, trots zijn, weer lekker verder trainen en op naar de volgende show!
En natuurlijk [naam] even lekker verwennen met een extra slobbertje vandaag!

Hoe is t met zijn kleine meisje gegaan? Gaaf compliment dat je t er relaxed uit vond zien!
Zo leuk om te zien dat jij en Flake zo groeien samen, jullie hebben het verdiend! Geniet van je gouden mannetje, hij is zo gigantisch gaaf. Enne, wat een mooi zadel heb jij....
Die laatste foto vind ik vooral heel erg geslaagd ^^