Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weet niet hoeveel het is?
(echt iets nieuw's voor hem)
meneer had dus even geen rem.
en een 6de plek
( helaas net buiten de prijzen) we gaan weer omhoog in het klassement

.
. Springen ging fijn, paar was weer wat overenthousiast maar sprong fijn, 1 balkje. De cross begon hij echt heel fijn, op het water kwam hij erg terug maar ik wist hem toch over de boom heen te drukken, had helaas totaal geen ritme meer, dus eenmaal op het eiland een stop op de steen, een mini-rondje gedraaid en fijn verder gereden. Daarna weer fijn, na de brug schoot ik echter langs het smalletje, daarna netjes erover. Toen goed over de Trakhener en haaientanden. Ik vond de coffin ook erg steil, omdat Bam vaak erg groot af gaat op een greppel en mij hierbij uit balans gooit wilde ik goed terugzitten voor de sprong, helaas hierdoor wel tot 2x toe stil voor de eerste hindernis omdat ik dus niet overtuigend genoeg reed. Ik mocht hierna de coffin nog een keer springen van de hindernisjury, dit keer netjes aangereden en fijn eroverheen. daarna stappend het parcours verlaten.
.
volgende x beter! 
)
Wel leuke foto's, Mark.
! Haha mini-jack op die foto 
!
.
. Ik kan als groom ook niet meer dan zeer tevreden zijn
. Wel vond ik het weer vroeg opstaan en ben ik nu nog wat opdrachten aan het maken met een blikje redbull, want ik val aardig in slaap