zilver kleur halsterhoofdstel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AndiraStud

zilver kleur halsterhoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 14:44

hallo allemaal,

een paar jaar geleden heb ik een zilverkleurig halsterhoofdstel gezien op een wit paard en ik meen mij te herinneren dat ik dat erg mooi vond :D heeft iemand een foto van zijn paard met zilver endurance halsterhoofdstel?
Of iemand eentje te koop?
gr Janna

Anoniem

Re: zilver kleur halsterhoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:04

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 15:10

Dit hoofdstel heeft een matte zilveren look, ik ben op zoek naar een blinkend uitzicht, denk ik. Dit is niet wat ik zoek qua kleur. En dit hoofdstel lijkt niet zo mooi soepel aan te sluiten als bv een Podium.
Het probleem is dat ik niet weet wat ik zoek }:0 vandaar dat ik foto's vraag.

Bedankt om foto's te posten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:16

heeft marylot niet iets in die kleur? marylot is er namelijk in heel veel kleuren. En mooi soepel ook.

edit: op de lijst van marylot kleuren staat wel zilver. Maar hoe die er uit ziet weet ik niet en van de foto word ik ook niet wijzer (of hij glimt of niet).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-03-11 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 15:17

Anoniem schreef:
heeft marylot niet iets in die kleur? marylot is er namelijk in heel veel kleuren. En mooi soepel ook.

het probleem is dat je geen foto's ziet van de hoofdstelletjes in het geheel in de kleur maar enkel voorbeelden van de kleur, ik vind het heel moeilijk beslissen zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:19

AndiraStud schreef:
Anoniem schreef:

het probleem is dat je geen foto's ziet van de hoofdstelletjes in het geheel in de kleur maar enkel voorbeelden van de kleur, ik vind het heel moeilijk beslissen zo.

Snap ik ja, misschien kun je eens langs gaan bij goedhard bijv. Dat je de kleur in het echt kunt zien.

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 15:20

Ik ben van België ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:25

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 15:29

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 15:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:40

Marylot heeft het zelfde materiaal als podium. Maar succes met zoeken naar een zilveren! lijkt mij geen makkelijke kleur.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:16

www.podiumzadel.nl

zij heeft ze ook in het zilver, misschien kan je bij haar een foto opvragen

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 20:31

Ik heb een zilverkleurig van Podium en ook de martingaal, meestal in combinatie met roos. Maar ik ga de teugels nu ook bestellen om het in de toekomst enkel zilverkleurig te gebruiken.
Afbeelding

Ik zou er eens een betere foto moeten van nemen en ook wanneer het pas gewassen is, dan blinkt het mooi.

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 07:07

Ik heb de zilveren van Marylot, in mijn profiel staan wel foto's op een wit paard maar erg lastig te zien, ik zal kijken of ik duidelijkere foto's heb.

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 08:23

Inn schreef:
Ik heb een zilverkleurig van Podium en ook de martingaal, meestal in combinatie met roos. Maar ik ga de teugels nu ook bestellen om het in de toekomst enkel zilverkleurig te gebruiken.
Afbeelding

Ik zou er eens een betere foto moeten van nemen en ook wanneer het pas gewassen is, dan blinkt het mooi.

is dit het transparante of de matte uitvoering?
ik vind dat jij een roos hoofdstel moet kopen bij je teugels en mij je zilveren moet verkopen :D neen? *\o/*

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 08:24

Delphi2 schreef:
Ik heb de zilveren van Marylot, in mijn profiel staan wel foto's op een wit paard maar erg lastig te zien, ik zal kijken of ik duidelijkere foto's heb.

Marylot is dat altijd met dat knopjes systeem om het bit eraf te halen?

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:28

Nee hoor, ze kunnen alles maken en hebben heel veel verschillende soorten en variaties, kijk maar op de website.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 11:19

Biothane zilver is er alleen mat, glimmend zilver bestaat niet. :)
Ik heb voor allebei mijn paardjes dit hoofdstel, het blauwe is meer glimmend en het zilveren matter, maar ik vond het toch mooi bij elkaar staan:

Afbeelding

De neus- en frontriem zijn wat breder, daar heb ik speciaal om gevraagd. :)

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:18

AndiraStud schreef:
Inn schreef:
Afbeelding

is dit het transparante of de matte uitvoering?
ik vind dat jij een roos hoofdstel moet kopen bij je teugels en mij je zilveren moet verkopen :D neen? *\o/*

Ik heb al een roos, het zilveren heb ik bij Florida J bijgekregen toen ik haar van een vriendin kocht. Ik vind het zelf ook heel mooi en het is een kleur waar je veel mee kan combineren. Verkopen doe ik het zeker niet het zou niet eerlijk zijn omdat ik het gekregen heb.
Maar ik denk dat je het wel kan bestellen bij Bertho en Heidi http://www.thbb.be/
Zelfde paard maar met roze hoofdstel komt ook van bij Bertho maar is van het merk Running Bear.
Afbeelding

keep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 21:20

He Nina, heb je nu een totaal nieuw hoofdstel, of alleen nieuwe neusriem en frontriem ??
Ik vond je oude hoodstel ook erg mooi!!

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 22:04

keep schreef:
He Nina, heb je nu een totaal nieuw hoofdstel, of alleen nieuwe neusriem en frontriem ??
Ik vond je oude hoodstel ook erg mooi!!

Dat met de glow-in-the-dark overlays bedoel je? Dat heb ik vorig jaar verkocht aan Marije van het draversforum. :D En het helemaal blauwe van daarvoor heeft mijn vader al jaren voor Rambo.
Ik had dat met zilver nieuw voor Bucks, en toen vond ik het zo leuk dat ik voor Rex dezelfde wilde. O:)

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 15:13

zilveren Podium halsterhoofdstel + teugels zijn in bestelling *\o/*

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:57

AndiraStud schreef:

Je /3 gaat er chique uitzien. Ik ga eens zien of ze zondag zilveren te koop aanbieden op het standje van Podium op de Flanders Beach endurance, *\o/* en anders ook bestellen zeker.

Manonjitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:03

ooh wat leuk wil ik ook voor mijn mooie fries

AndiraStud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-11 08:19

Inn schreef:
AndiraStud schreef:

Je /3 gaat er chique uitzien. Ik ga eens zien of ze zondag zilveren te koop aanbieden op het standje van Podium op de Flanders Beach endurance, *\o/* en anders ook bestellen zeker.

is dat van podiumzadel.nl?