Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MelanieB schreef:Nou ik heb 2 heerlijke rondjes gereden, zooo trots op mn crossertje in spe!
1e rondje alleen lage kant heg gedaan en 2e rondje hoge heg! die glimlach kon niet van mn gezicht af!
Heb genoten, paard vond het ook erg leuk!
(8 naar 10, 10 naar 9 en 9 naar 11
dus alles gesprongen alleen achter elkaar) Stal_Fiore schreef:smurffie schreef:ik moet trouwens wel even kijkt dat ik die veewagen van Stal_Fiore ook wel heel leuk vond (hebben hebben hebben!!) , zag je staan toen ik aan kwam rijden maar daarna niet meer gespot!
Hihi dank je!
Ik moet zeggen dat ik ook weinig bekenden heb gezien...
Het is ook zo druk... en er waren veeeeel vlekkenpony's![]()
edit: ik kijk net in je profiel... ik heb jou wel heel bewust gevolgd zie ik nu!
Jouw pony is zo mooi gelijk getekend op zijn (haar?) hoofd en billen.
Gaaf dier!!!
Hoeveelste zijn jullie uiteindelijk geworden?
We hebben vandaag weer een lekker rondje gehad. Andere BR was aan de beurt.
Moet wel zeggen dat de sfeer gisteren gezelliger was.
De jury meldde bij het 1e rondje dat we met een te lange zweep rijden (weten wij veel.. 1e keer... haha).
Maar het was voor nu geen probleem, maar bij officieel mag het niet zeiden ze.
Prima, bedankt voor de tip.
Komen we ronde 2 in (met zelfde zweep, had niks anders bij ons en het was voor nu toch geen probleem?)... werd de jury pissig...
We waren ons echt van geen kwaad bewust.
Bij het 2e rondje waren we ook nog zo coulant om eerder te starten, aangezien de combinatie voor ons nog niet klaar was.
Dus wij snel naar de ring... begint de timer al te tellen terwijl we nog niet eens in het starthok waren... niet echt netjes...
Maar goed wel 2 lekkere rondes gereden.
1e ronde was foutloos met een 6,75 voor stijl en een tijd van 2.30 min.
2e ronde reden ze een verkeerd parcours... oeps...
Ze werden uiteindelijk 5e van de 11, toch netjes!
Stal_Fiore schreef:Javayo schreef:heb wel m'n prijs op gehaald maar heb er geen erg in gekregen dat er nog iets op te halen was waar de stijlpunten op stondendus weet niet wat het nou uiteindelijk was geworden.
Kon je nog iets ophalen waar je stijlpunten op staan?
Jeee hadden wij ook geen weet van...

Helaas geen prijzen mee naar huis genomen.
Stal_Fiore schreef:De jury meldde bij het 1e rondje dat we met een te lange zweep rijden (weten wij veel.. 1e keer... haha).
Maar het was voor nu geen probleem, maar bij officieel mag het niet zeiden ze.
Prima, bedankt voor de tip.
Komen we ronde 2 in (met zelfde zweep, had niks anders bij ons en het was voor nu toch geen probleem?)... werd de jury pissig...
We waren ons echt van geen kwaad bewust.