[SGW] Verslagen oefencross Putten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Verslagen oefencross Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 20:18

Omdat er al heel erg veel verslagen stonden in het voorbesprekingstopic, toch maar een verslagentopic :D

Dus kom maar op! Hoe ging het bij jullie!

__PSM__

Re: Verslagen oefencross Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:20

Het ging hartstikke leuk :) Op de meeste hindernissen wel een stop, maar super tevreden :D

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:23

Bij mij 1e parcours een aantal weigeringen, pony was vandaag een beetje lui leek het :P
2e parcours ging beter, 1 weigering op de boom voor 1e waterbak, 2e keer deed hij hem wel :)
Verder foutloos en bij de meeste de hoge gesprongen, met tegenzin van pony, die veel liever de lage sprong (waardoor we meestal half over de hoge en half over de lage gingen) :P
Maar zeker tevreden, voor een eerste keer na de lange winter :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 20:24

Ja mijn paard wilde het meeste ook even eerst van dichtbij bekijken, maar ik denk dat dat ook nog de 'groenigheid' is. Ik vond het al heel wat dat ik hem uiteindelijk overal overheen kreeg, op de op- afsprong na dan. Daar baal ik nog steeds wel van hoor! Ik vind afsprongen zo leuk en hij normaal ook, maar nu vertikte hij het.

Ik ben in stap over hindernis 1 gegaan, over de hindernisjes na het water ook ongeveer in stap, bij de punt stond ik meters van te voren al stil (maar die heb ik uiteindelijk toch wel voor elkaar gekregen, het uiterste puntje heb ik gesprongen) en de op-afsprong lukte dus ook niet. Verder heb ik ook wel heel veel fijne sprongen gehad, zoals de picknick aan het eind, of de berkensprong en de hindernis erna. Ook de tweede poging van de tonnetjes en de oxer gingen gewoon super.

Dit zijn wij trouwens, voor degene die daar benieuwd naar waren:
Afbeelding
Foto van Bellatrix, bedankt Bella!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:25

NACHO LEIN @ leuk als jullie wat foto's hebben. Mijn camera is niet echt supertof, is steeds te laat of te vroeg....foto's zijn niet echt denderend.

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:27

Het was super leuk :D eerste rondjes was alles nog wel spannend maar wel foutloos, tweede rondje ging erg fijn :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:29

Ik vond het echt leuk om te zien. :j
Het ene paard leek nergens moeite mee te hebben en de andere was heel voorzichtig. :=

En als je na 14.30 gestart hebben en jullie zien jezelf niet terug in mijn topic PB mij dan even met een beschrijving van jou en je paard...misschien heb ik je nog wel...

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:30

Het was super gaaf!
1ste rondje was die nog een beetje twijfelachtig maar hij kon mooi achter Ziack aan!
2de rondje alleen en helemaal foutloos! :D

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:30

Ook ik heb mee gedaan me mijn paardje..

Had een rood/grijsdekje met Groene strijklappen ik had een velrood jasje onder m'n bodyprotector...

Alles ging foutloos..

Waterbak wilde hij eerste keer niet in..
Dit terwijl meneer het vaker doet moest hem Flink aan pakken daarna ging hij wel 2e rondje ging helemaal top...

Ben benieuwd of er wat foto's van mij zijn gemaakt door mede bokkers...

Owja de bokker die ik tegen kwam...
Volgens mij lag je springschoen op het beginpad voor de eerste sprong:P

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:36

bedoelde je mijn springschoen?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:40

Danique1990 schreef:
bedoelde je mijn springschoen?

Geen idee de bokker had een tijgerprint dekje

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:47

Onee, dat was ik niet. Ik was met mn witte paardje, met blauw dekje+ oortjes.

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:48

ik heb amanda gezien :d
ik heb bianca gezien :D
ik heb ook amber gezien :D
en ook nog annetje. (die zag ik toen je bij die soort blokken stond te prutsen na de waterbak :P dat ging niet echt lekker of wel :o )

alleen amanda heb ik gesproken de rest niet, en waarschijnlijk wisten jullie niet eens wie ik was maar haha.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:49

Zo heb mezelf toch nog op een foto van bellatrix gespot
http://media10.dropshots.com/photos/756 ... 152815.jpg

Zo lijkt Ferrose wel echt heel huge. Ik ben ook echt een paar keer aangesproken van wow wat is die groot, terwijl ik zo gewend ben aan haar dat het voor mij niet echt groot voelt

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:52

oh en Joki heb ik ook gezien :D :D

ik was de hele dag bij lozeman vanaf half 10 tot 5u ofzo. heeft niemand mij gezien?
heb ook 2 x alle polo pony's binnen gehaald. hele horde van 12 per keer. en 1 keer was een meisje eraf gevallen dus moesten er 5 paarden naar binnen en toen moesten we midden over het veld, niemand meegekregen??

:D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:54

Ik heb 1 donkere pony of paard zonder ruiter gezien..die werd gepakt vlakbij het stukje naar het water...
Ik heb ook foto's van de ruiter op het paard met het tijgerprint dekje.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:55

Jazeker, dat was vanmorgen al bijtijds, dat er een gezadeld paard tussen de rest liep.

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 20:59

ja dat klopt :j maar die is op een gegeven moment uit het weiland gevangen haha..
en daar stonden nog 5 paarden dus die moesten we toen ff binnen zetten ..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 21:06

laura_power schreef:
en ook nog annetje. (die zag ik toen je bij die soort blokken stond te prutsen na de waterbak :P dat ging niet echt lekker of wel :o )
Dat was ik niet O:)
Vlak voordat wij onze paarden in de trailer gingen zetten liep er ook een bruin paard zonder ruiter rond op de parkeerplaats. Geen idee waar de ruiter was, paard kwam vanuit de richting van de oxers.

[edit] In het voorbesprekingstopic had Josewoos (met de snelle fjord) ook nog filmpjes geplaatst en daar sta ik ook op :P Hehe, op filmpje 5 sta ik op de achtergrond te wachten op passerende ruiters. Die tuiger waarmee je reed Josewoos, is toch ook een bokker? Paard springt dat hekje precies zoals Vies deed, stiekem schuin half over het boompje. Stiekemerds

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:15

Annetje schreef:
laura_power schreef:
Vlak voordat wij onze paarden in de trailer gingen zetten liep er ook een bruin paard zonder ruiter rond op de parkeerplaats. Geen idee waar de ruiter was, paard kwam vanuit de richting van de oxers.

[edit] In het voorbesprekingstopic had Josewoos (met de snelle fjord) ook nog filmpjes geplaatst en daar sta ik ook op :P Hehe, op filmpje 5 sta ik op de achtergrond te wachten op passerende ruiters. Die tuiger waarmee je reed Josewoos, is toch ook een bokker? Paard springt dat hekje precies zoals Vies deed, stiekem schuin half over het boompje. Stiekemerds

Hahah die bokker ben ik maar het is geen echt tuiger! :P Ik wou over het hekje maar Dodge dacht er anders over :P
Laatst bijgewerkt door AshleyvdH op 12-03-11 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:15

Annetje schreef:
laura_power schreef:

Op zo een moment is het bijna jammer dat je geen 13 in een dozijn kleurtje hebt ;)

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:16

nee het was geen tuiger hoor.. en het ging ook niet om een hekje trouwens :j
maar annetje, jij had toch vlechtjes in?
en wat voor kleur dekje had je?

AshleyvdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:19

Ik reageer meer op haar Edit! ;)
Want daar heeft ze het wel over mij en Josewoos :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 21:19

Geen vlechtjes in de manen, geen stipjes op mijn paard, geen rose dekje en ook geen rose shirtje aan hier hoor :n O:)

Ja Laura_p ik was degene die daar stond te prutsen bij de op- en afsprong. Ik kreeg het niet voor elkaar.

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:21

dus jij had wel vlechtjes stipjes roze shirt en dekje :P
ik dacht al, toen jij zei dat was ik niet, dacht ik huh ben ik nou scheel... of ehhh....

ja vanaf de zijkant was het heel makkelijk te zien waardoor, want degene die het wel lukte, die kwamen gewoon met een vaart aan vanuit de waterbak, en jij liep er rustig op af *\o/*
maar dan is zo'n opstapje wel lastig :P