LoverBoy heeft nogal last van zijn rug (hernia
) en Doc is een paar maanden terug behoorlijk ziek geweest, dit is ook wel te zien aan haar algehele conditie. Saampjes pakken ze het 'werk' weer een beetje op. Soms lukt het niet helemaal omdat LoverBoy zijn rug niet wil meewerken en gezien Doc nogal explosief kan reageren wil dat wel eens lastig en pijnlijk zijn
Maargoed, zo'n retegoed paard onder je derrière maakt een heel hoop goed en put hij ook veel energie uit. En wat een geluk dat Pannenkiek kwam kiekken om het allemaal vast te leggen 
Geniet met me mee van mijn LoverBoy en Doc

Trots en vol verwachting van het 'werk'!

Rustig en kalm beginnen om...

....daarna toch iets vlotter aan het werk te gaan

Close up van haar pret

En als het werkje klaar is kan ze zo vol trots om zich heen kijken, geweldige merrie! Oké, nog niet helemaal fijn door de winter gekomen maar ze bruist weer, wie had dat een paar maanden geleden gedacht?!!
Thanks Pannenkiek voor je werkelijk weer PRACHTIGE foto's!! En Anne Marie en Jan van de A OK voor deze weer super fijne dag!!
dat ziet er uit als een geweldige dag 
Ze heeft weer genoten volgens mij! Die serieuse en relaxte houding van loverboy erbij is ook altijd zo mooi om te zien 
Doc is cool!
altijd zo genieten om naar haar te kijken! Volgende keer hopen Ap en ik er weer bij te zijn!
Hopelijk nu weer op naar goede conditie en veel plezier met haar baas.
Het viel op of niet
Hij heeft het maar rustig aan gedaan daarna, idd, plat op de bank 
geloof niet dat we het mogen uittesten van Jan