Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
brini schreef:hallo ik ben nieuw op dit forum en zou heel graag een paint horse kopen weet er iamand meer info over de eagles ranch in texel?of weet er iemand nog een goede fokkerij zijn van paint horses
crow schreef:Rolf Peterka in Duitsland! Heb zelf een fokprodukt van hem, Play Crow, ben niet helemaal objectief natuurlijk maar is een toppaint. Wil je een reining gefokte paint? Dat maakt nl de spoeling wat dunner of juist all around, of gewoon recreatief western?
Paintless schreef:brini schreef:hallo ik ben nieuw op dit forum en zou heel graag een paint horse kopen weet er iamand meer info over de eagles ranch in texel?of weet er iemand nog een goede fokkerij zijn van paint horses
niet kopen bij de eagles ranch.. waardeloos fokbeleid (roan x roan geeft OLWS)
en belachelijk hoge prijzen. er zijn leukere en betere paints op de markt.
brini schreef:ik zoek eigelijk een veulen. of jaarling zeker niet ouder. ben vandaag gaan kijken naar de golden paint ranch in putte stond een hele mooi hengst maar heb toch liever een merrie
brini schreef:ja gp riverside is zeer mooi op de foto ver de schoonste op de fofos die erbij was maaaaaar hij trekt in het echt op niks meer hij is zeer laat op het jaar geboren en is heel klein en gaat maar max 1meter 40 worden dus het is niet wat het op de foto is als veulen. is dat daar goed voor een paint te kopen er staat namelijk wel een hele mooie hengst dancing picasso
Paintless schreef:brini schreef:hallo ik ben nieuw op dit forum en zou heel graag een paint horse kopen weet er iamand meer info over de eagles ranch in texel?of weet er iemand nog een goede fokkerij zijn van paint horses
niet kopen bij de eagles ranch.. waardeloos fokbeleid (roan x roan geeft OLWS)
en belachelijk hoge prijzen. er zijn leukere en betere paints op de markt.