Mijn half Quarter veulen (en die van Yesta) gaat daar waarschijnlijk heen. We zijn er wezen kijken en het zag op het eerste gezicht allemaal goed uit.
Is er iemand die zijn veulen/paard daar ooit heeft gehad, en mij kan vertellen hoe het daar was???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik had er ook een goede indruk van toen ik ben wezen kijken. Lekker veel ruimte, opgroeien in groepsverband, zomer (24/7) en winter (overdag) naar buiten en updates via de website/email. En de prijs is alleszins redelijk te noemen.
dan pben we gewoon ff hoe wat en wanneer! 
yesta schreef:rick (van robyn en mij) gaat eind januari die kant op dan is hij 7 maanden... daarna zijn we toch zeker van plan om 1 x in de maand / 2 maanden er naar toe te gaan, dus als er mensen willen carpoolen tegen die tijd.... vanuit hilversum (of waar we dan ook mogen langsrijden richting den helder...) BE OUR GUEST!dan pben we gewoon ff hoe wat en wanneer!
yesta schreef:rick (van robyn en mij) gaat eind januari die kant op dan is hij 7 maanden... daarna zijn we toch zeker van plan om 1 x in de maand / 2 maanden er naar toe te gaan, dus als er mensen willen carpoolen tegen die tijd.... vanuit hilversum (of waar we dan ook mogen langsrijden richting den helder...) BE OUR GUEST!dan pben we gewoon ff hoe wat en wanneer!