We hebben de afgelopen dagen erg van de sneeuw genoten en samen met onze paarden heerlijke buitenritten gemaakt in het Montferlanse bos. Hierbij een paar foto's om ons genieten met jullie te delen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
en eigenlijk hopen we stiekem dat de sneeuw nog even blijft liggen......
Wauw wat een mooie foto`s zeg!! Super. Lijkt me erg mooi om in de sneeuw te rijden. Helaas is dat voor mijn paardje niet weg gelegd, die kan niet normaal lopen, hihi.
Dank jullie wel voor jullie leuke reacties. We hebben iid de afgelopen dagen erg genoten van ons bos zo in de sneeuw. Moet wel zeggen dat we het wel aardig koud hadden hoor na 2 a 2,5 op t paard gezeten te hebben. De paarden hebben absoluut geen last van sneeuwklompjes onder de hoeven aangezien ze blootvoets lopen. We hebben zelfs hele stukken gedraaft en dat ging super, ook als je nagaat dat dit bos dus niet vlak is en er behoorlijke afdalingen cq beklimmingen in zitten, wat het nog avontuurlijker maakt natuurlijk haha.
@meikie, ik heb zelf kleinschalige pensionstal in kilder, dus wij rijden daar het montferlandse bos in. Als je zin hebt om een keer mee te gaan moet je het maar laten weten...
@paula, ja het gaat super met strootje, ze is al een echt moedertje aan het worden. Het is en blijft een bijzonder gaaf paardje!!
QueenD
Geplaatst: 24-12-10 11:11
Zijn fantastische foto's, zeker met dat zonnetje erbij. Heerlijk rijden daar. Montferlandse bos is een erg mooie omgeving en iedere keer als ik daar door heen rijdt kijk ik m'n ogen weer uit. Wat zou ik daar graag willen wonen zeg.
MissYvette4u
Geplaatst: 25-12-10 18:19
Wauw heerlijk zeg , vooral die sneeuw op de paardenkonten maakt het helemaal af
Wat gebeurde er op foto 12? Werd je daar door de sneeuwkabouters in je bips geknepen??