Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Anders ga je
.)
Er is niemand die zegt: er moet ook nog een wedstrijd komen hier of daar. Zo was er ook jaren geen wedstrijd in Limburg, tot wij besloten dat dat wel een leuk idee was. Maar dat was helemaal ons eigen initiatief.idefix4 schreef:Verder heb ik net mijn startkaart dressuur opgezegd. Dan moeten de entingen ook kloppen, dus dat is prima in orde hier.
Judith_ schreef:Als je in de eerste week van januarie ent zou je ongeveer de derde week van februarie de enting herhalen. Dan ben je inderdaad op tijd en mag je 27 maart starten.
Een enting moet minimaal 7 dagen geleden en maximaal 12 maanden geleden gegeven zijn zo uit mijn hoofd. Ik ent mijn paarden dan ook in december, zit ik nooit met wedstrijden.
Jet schreef:Karrimh, volgens mij wil ze een nieuwe basisenting zetten. Misschien heeft ze toch een foutje ontdekt in de entingshistorie in het paspoort.
Dus die basisenting 1e begin Januari, dan tussen de 21 en 72 dagen opnieuw en als die 2e meer dan een week voor 27 maart gegeven wordt zit ze goed. En dan de volgende keer binnen het jaar na de laatste enting ( zelfs maximaal op 365 dagen). Ikzelf laat het niet op een jaar aankomen, een enting werkt maar een maand of 8 maximaal, dus ik ent een stuk eerder en houd rekening met de wedstrijden die ik wil rijden.