Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eshaa schreef:Ik woon in het midden van Limburg.
jentel schreef:Eshaa schreef:Ik woon in het midden van Limburg.
jammer.. anders had je met alle liefde hier weer opnieuw kennis kunnen maken met het rijden verzorgen en alles wat daarbij hoort.
Maar nogmaals, maak je geen zorgen!!
Geniet er lekker van en volg je gevoel, als je iets niet weet vraag je het gewoon.. je hoeft je niet te bewijzen!! voor niemand..
Eshaa schreef:Maar ik kan me moeilijk voorstellen, dat iemand graag een verzorger zou willen, die zolang niet heeft gereden als ik, en alles een beetje opnieuw moet uitvinden.Daar heb ik trouwens ook wel begrip voor, daar niet van, maar er zijn zoveel meiden op zoek naar een verzorgpaard, dat als iemand een leuk paard heeft staan waarvoor ze een verzorger zoeken, ze denk ik eerder voor een gevorderde ruiter gaan.Vroeger was ik wel op een wat gevorderd niveau, maar ik weet echt niet hoe dat nu allemaal zit.
x
Geloof in jezlf ! je komt over als een hele toffe .Elmo_tornado schreef:Eshaa schreef:Maar ik kan me moeilijk voorstellen, dat iemand graag een verzorger zou willen, die zolang niet heeft gereden als ik, en alles een beetje opnieuw moet uitvinden.Daar heb ik trouwens ook wel begrip voor, daar niet van, maar er zijn zoveel meiden op zoek naar een verzorgpaard, dat als iemand een leuk paard heeft staan waarvoor ze een verzorger zoeken, ze denk ik eerder voor een gevorderde ruiter gaan.Vroeger was ik wel op een wat gevorderd niveau, maar ik weet echt niet hoe dat nu allemaal zit.
x
Neen , hoor , mensen snapen dat wel ! Je moet proberen een paardje te zoeken waar je écht goed mee op schiet en die je vertrouwt , zo zullen jullie er samen komen . Jammer dat je zover woont , anders mocht je zéker op de mijne komen rijden en verzorgen enzovoort hoor . Kwoon in BruggeGeloof in jezlf ! je komt over als een hele toffe .
XX