Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, wil ik van de winter ook nog lekker buiten blijven rijden (als het tenminste niet weer zo'n rotwinter wordt), een beetje galoptraining doen en lekker genieten
, dus tot en met december hebben we niet vaker dan om de week een wedstrijd gepland.

jipje_niekje schreef:Hier hetzelfde. Ik heb nog geen officiele cross gereden, maar hoop dat volgend jaar wel te kunnen. We gaan wat fanatieker dressuren om de basis echt goed bevestigd te hebben en gaan BB en B springwedstrijden starten.Ik heb dit jaar niet veel gecrosst, maar ga deze winter gebruiken om Anoes vooral veel te laten zien in de dressuur en het springen en daar meer ervaring samen in krijgen, zodat we hopelijk volgend jaar samen lekker naar de cross kunnen(knip)
.
Als ik durf
Toch nog 169 punten -2 omdat we de ring uit gingen.
Dus eigenlijk zijn we toen aan het L en dat dan nog te bedenken dat ik in april begon met wedstrijden springen en toen bij hindernis 1 al uitgebeld was en elke wedstrijd 1 hindernis of 2 verder kwamen, dat we pas in juni voor het eerst dubbel foutloos rond kwamen en waar we dan nu zijn. Dus volgend jaar gaan we er helemaal tegen aan. en nu lekker veel springen en af en toe een keer een dressuur wedstrijdje.