amber fijn dat je weer met een "fjordy'" hebt gereden! wel balen dat h11 niet lukte...
Mirthe wat vreselijk poedersuiker
RF, gelukkig wel rondgekomen en de afsprong gedaan!
DyonS, netjes! Had je nog prijs?
Rox ik ben inderdaad maar één keer voorbij gekomen

Wiso sprong prima foutloos rond. In de cross starte ze super! Ging echt als een speer weg en over h1 en h2. Op h3 had ze het verstand bij de verkeerde sprong. Pas toen we voor dat kleine onnozele hindernisje stonden had ze door dat het de bedoeling was dat ze dáár over ging. Dat vond ze wel heel gek, volgens mij had ze de sprong nooit gezien dus toen stopte ze en *BOEM* daar lag ik! Hield alleen de teugels vast totdat het pennetje aan de uiteinde van mijn teugels mijn vinger open haalde. Bloeden als een rund dus gelukkig had de parcoursbouwer wiso voor mij meegenomen zodat ik naar de ehbo kon!
Daarna snel naar frits want zolang mijn vinger er nog aan zat zou ik rijden
Opzadelen was wat lastig maar rijden ging prima! Met het springen sprong Frits mooi foutloos rond, beloonde hem alleen iets te enthousiast met de verkeerde hand *au*
Cross deed hij voor zijn doen erg vlot, hij gaat steeds harder! Op de voerbak moest ik hem flink aanmoedigen maar uiteindelijk trok hij er zelf alweer opaf! Verder eigenlijk alles super gereden. Hoorde dat ik bij h10 nog werd aangemoedigt, zou alleen niet weten door wie (bokker???) De afsprong deed hij alsof het dagelijkse kost was
Uiteindelijk foutloos gecrosst met helaas wat tijdfouten. Wil hem niet gaan opjagen, laat hem maar in zijn eigen tempo lopen en plezier hebben! Door mijn goede dressuurscore nog wel een 8e plaats gehaald, Frits is heel blij met zijn roze lintje