Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb me afgemeld een tijdje terug omdat mijn paard niet helemaal fit is. Hoop dat de bokkers het goed doen. Hier in de regio is het ook nog kampioenschap!
Ik kon geen 2 dagen dus moest mij afmelden. Helaas is het voor mij ook niet naast de deur. Ik ben wel benieuwd naar de uitslagen en de hindernissen. Vond het vorig jaar een hele mooie cross
Heb vandaag verkent vd B en het is n prachtige cross met uitdagingen maar ook alternatieven op de moeilijken. Terrein en bodem liggen er perfect bij. Nu ff paardje klaar maken en auto inpakken.
Vandaag gedressuurd dus nog geen echt verslag. Proefje ging braafjes zonder grote fouten. Er was wel streng gepunt door beide jury's. Voorlopig sta ik 3e na de dressuur, maar deze positie zal ik wel niet kunnen vasthouden.
Kop op Sim, niet te pessimistisch hoor!! Je weet maar nooit hoe het loopt. En een 3e plek is een mooi uitgangspunt. De dressuurpunten zijn dus al bekend. Soms komt de uitslag pas op de dag van de andere onderdelen.
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-10 18:58
Niet zo negatief, Sim! Ik ben benieuwd hoe de rest van je SGW verloopt
Sannnn
Geplaatst: 22-10-10 18:59
Deze positie hou je inderdaad niet vast Sim, je schiet gewoon omhoog. 3e plek is zeer mooi uitgangspunt. Succes voor morgen nogmaals!
Was echt een gave cross, wel pittig. Maar dat mag ook wel voor het kampioenschap.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 22-10-10 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Sim
Geplaatst: 22-10-10 18:59
Ik ben niet negatief, maar realistisch.
texelse
Geplaatst: 22-10-10 19:00
Tja, en het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk , maar nogmaals, je weet maar nooit.
Nee, alleen de volledige crossuitsslagen van de Z en M paarden en Z pony's!
rowo
Geplaatst: 22-10-10 20:17
@ sim: die punten in dressuur heb je wel ff mooi in de pocket! Dat nemen ze je iig niet meer af! En lekker genieten in de cross en aanvallen met springen
Sim
Geplaatst: 22-10-10 20:18
Klopt Mootje. Sjoert had bv 211 en 179..... ongelooflijk die verschillen. Itsme, geen uitslagen van de L dressuur. Hing op het bord bij de tent. Rowo, dat is iid mijn strijdplan.
Dat moet imo echt niet kunnen, behalve als de plaatsing wel overeen komt. Een jury kan best iemand op 1 hebben met 182 en de ander met dik 210, als je dan ook maar bij beide 1e bent maakt het niet uit.