Bij het inrijden schrok Blue ergens van en hadden wij weer even een wegren-bok-stuiter momentje...
http://s20.photobucket.com/albums/b233/Roosjealienne/?action=view¤t=IMG_9516.jpg
Gelukkig was ik al COMPLEEEET ontspannen, pfff...Maar ik had wel zoiets van; nou, is ze dat maar kwijt. We begonnen met de pleasure. Eenmaal binnen was ze wel wat snel, maar ze deed enorm haar best voor me! Helaas werd ik heel vaak klem gereden en één keer zodanig dat ze terugviel in de stap, maar we waren toch geplaatst voor de finale! (Klinkt heel wat, haha. Maar de groep van 18 deelnemers was gewoon te groot dus het werden 2 groepen waarvan een selectie nog een keer mocht rijden voor de plaatsing). We zijn uiteindelijk 6e geworden, waar ik heel blij mee was.
In de Horsemanship waren er ook 18 deelnemers, en zijn we 5e geworden. Ook daar was ik natuurlijk super super trots op

Helaas heb ik niet veel foto's van binnen, het was te donker. Maar een impressie.

We hebben ook nog heel lekker kunnen rijden hoor in de buitenbak, want op dat ene momentje na was ze enorm braaf

In de trail helaas een DQ omdat het hek niet lukte, maar ook die proef liep ze verder heel netjes. En dat terwijl ze toen al best wel moe was. Dus al met al was het een heel geslaagde dag met een gezellige sfeer en leuke mensen.
Mijn knapperd

*Edit* Kritiek is welkom. Maar een paar belangrijke puntjes zie ik zelf ook duidelijk. Ik hoop gewoon een héleboel centjes te vinden
Opa is Samber.