Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook al weer zo dicht erachter op!!

Was dus helemaal tevreden.
Easter had op het parkeerterrein nog niet in de gaten wat er gebeuren ging dus die stond zo ongeveer te slapen met Mark op zijn rug. Mark gaf m een klopje op zijn hals en toen schrok hij echt wakker.
Wat een topper is het toch.

het is inderdaad een heel eind, ik was al helemaal bezweet toen we klaar waren (we hebben dan ook stevig doorgelopen, waren in minder dan een uur helemaal rond)..

), die zat 1 sec van de tijd af..

En ik reed bij die coffin ook bijna verkeerd haha, kon op 't laatst nog gauw naar links sturen, had daar ook beetje vage afstand. xSiep schreef:@never_mind: Gefeliciteerd met je 2e prijs! Wel jammer dat diegene voor je je er niet even langs liet! Hoe kan diegene die eerste was nu voor jou eindigen als diegene een halve minuut voor de waterbak heeft stilgestaan? Dat zijn dan toch meerdere weigeringen lijkt me?
), dus het maakt me ook allemaal verder niet uit..Ekeif96 schreef:Jah, goede vraag. Er zijn ook foto's gemaakt maar vergeten te kijken er naar. Worden ze ook nog op een site gezet?? Zoja welke?? Dankje

Had 1 stop op de waterbak, verder alles hoog gesprongen!

Super mooi weer ook !!
Goed hoor !