Hoe is het gegaan?
Volgend jaar weer een nieuwe poging tot deelname voor mij, dus ben benieuwd wat jullie ervan vonden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wilde al terug lopen, maar mocht van de lieve hindernisjury's doorrijden.
Maar blijven zitten.
daar wordt ik dan weer blij van
!!
. 
mireilledons schreef:Gefeliciteerd Amber! Ik wilde je nogmaals bedanken voor het ruilen van de starttijd. Heb jij er ook geen spijt van?

).
)Helaas wel wat tijd verloren door gedoe in het begin, maar toch als 14e geeindigd in de BB paarden! 
) maar dat ging heel lekker.
weliswaar dan wel niet op de manier zoals in de boekjes staat, maar toch zijn we erbeide in gegaan en er beide uitgekomen
. Ben trouwens wel in de waterbak opgestapt.
Maar dat maakt mij niet, uit, ik heb genoten en mijn pony ook, daar heb ik best een nat pak voor over 

en tot de laatste weer foutloos maar die laatste gaf me er veel problemen. en heb veel problemen op het stro gehad. vond hem best breed en hoog voor de C pony's. maar een geslaagde dag want star en ik hebben weer vertrouwen in het crosse
na onze vAL van 3 jaar geleden in lisse. was ik niet meer wezen crosse met hem. maar vond wel weer tijd om ons er over heen te zetten