Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus die begon halverwege de les 'n beetje moeheid te voelen, volgens mij
(echte conditie moet weer ver weg komen na die maanden blessure) Ging op zich wel goed, moest alleen anders rijden (zit) dan ik gewend was tot nu toe en daar raakten we beide wat van ontregeld. 
. Of net voor de hindernis door de teugel springen.
Deed de cross mee om weer wat crossritme te krijgen. Paard pakte goed aan, maar vond het nodig om voor het pietepeuterige hekje (tussen dubbelsprongheuveltje en rietkraag) te stoppen.
Het kabouterje er onder bleef flink plagen, want pas na 3x aanrijden werd de sprong zeer aarzelend genomen. De rietkraag, waterbak en de hoge wal op ging weer in een vloeiende lijn. (zat een flink gat in de wal aan de rechterkant. Had er tijdens het verkennen een tak tegen aan gezet, zodat we er tijdens de cross weer even goed aan herrinnerd werden om een beetje links van het midden aan te houden
.)
bleek dat er een esdoornblad precies op de voor/bovenkant van mn cap zat (nieuwste capmode
, voor een meer natuurlijke look)_Noor schreef:@ Reeskees: bedoel je de opsprong na het water? Hebben ze die weer hersteld? Die zou ik morgen eigenlijk graag willen meenemen... Er zat zo'n eng gat in! Of bedoel je met hoge wal de bult voor het water?
Kylyco schreef:Ik had aangegeven dat ze niet alleen achter kon dus mocht als eerste. Maar dat was na de eerste hindernis al niet meer zo. En ik had geen zin om steeds gauw voor een ander te gaan. Ik rij liever fatsoenlijk aan dan dat ik al pal voor de hindernis moet beginnen. Dus heb het maar zo gelaten. Als ze als eerste ging was het wel oke.
Had trouwens wel een leuk groepje. Veel bokkers inderdaad En paarden die ook wel wouden dus weinig op onthoud.