[WN] Just Western

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 16:19

Ik weet dat er al topics over lopen, maar ik heb toch nog een vraag eigenlijk :+
Op 20 mei heb ik een hoofdstel, teugels en een bit besteld bij just western.
Dit heb ik echter nog steeds niet binnen.

Na 4 weken heb ik haar gemaild waar het bleef. Hoofdstel bleek niet leverbaar, de rest lag klaar voor verzending. (Ik heb overigens geen mail gehad dat t niet leverbaar was. Ik kreeg het pas te horen nadat ik zelf gemaild had.)
Nou goed, kan gebeuren, ander hoofdstel uitgezocht.
Na een tijd wachten nog niks. Weer gemaild, alles zou begin de week erop op de post gedaan worden. Dit mailtje kreeg ik op 23-6.

Na weer wachten, wéér niks. Wéér een mailtje gestuurd, en toen kreeg ik terug dat ze het een en ander uit zou zoeken.
Nu is het inmiddels augustus, en heb ik m'n hoofdstel nog steeds niet. Heb d'r van de week weer gemaild maar nog niks teruggekregen.. Laat staan m'n bestelling.

Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee op deze manier :7

Vlak na m'n hoofdstel had ik ook een staartzak en kinriempje besteld, die heb ik wel gewoon ontvangen.

Nu las ik in eerdere topics dat hier mensen zitten die Cornelie dus kennen, weet iemand of ze misschien op vakantie is? Of dat er problemen zijn met de site of iets?

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 17:34

Ik heb er 3x besteld en 3x is dat prima gegaan !!!

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 18:11

Ik heb er 3 keer meerdere spullen besteld en was niet tevreden over de kwaliteit van delen van die bestellingen. Maar de service was al met al erg netjes, daar kan ik niets op aanmerken. Ik vind dit dus wel erg apart om te horen.

Doranne

Re: Just Western

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 18:16

Dan zou er wel iets heel erg fout zijn gegaan want de keren dat ik daar iets heb besteld heb ik het altijd netjes binnengekregen

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 18:29

Okee, beetje stalkerig. Maar gisteren heeft ze hier op bokt nog ergens op gereageerd dus is online geweest. Echter zie ik ook dat ze woonruimte zoekt dus wellicht gaat niet alles even soepel als normaal gesproken het geval is...

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:13

ik ken cornelie al jaren.
ze doet dit echter niet met een bedoeling.
misschien kan je haar beter opbellen.

mijn bestellingen en sponseringen zijn altijd geweldig gegaan.

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:43

Ook ik alleen maar hele goede ervaringen met Just Western. Heb er oa mijn laarzen besteld en die waren (volgens Cornelie) nogal lang onderweg vanuit de USA.....kreeg spontaan korting, wat ik helemaal niet nodig achtte :D

IGHD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:45

Ook hier alleen maar positieve ervaringen +:)+

Op haar site staat trouwens ook: " Wij zijn aan het verhuizen. Hierdoor kan het wat langer duren voordat u antwoord krijgt op uw mail, onze excuses hiervoor."

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 20:17

Ja, maar dat zou geen vertraging oplopen bij bestellingen :+
Nouja niet dat het haast heeft ofzo hoor.
Ik vind het jammer dat het zolang duurt, maar ik heb er echt wel vertrouwen in dat 'ie nog wel gewoon komt.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:21

Hier nog een hele blije Just Western- klant. Werkelijk nog nooit problemen gehad..... bel haar gewoon even, dat is wel zo duidelijk voor jullie beiden.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:39

hier ook slechte ervaringen.
mn moeder had wat spullen voor mij besteld voor mn verjaardig begin december, 3 of 4 weken vooraf al besteld. allemaal gedoe, geen informatie, veel beloftes die niet nagekomen werden mbt de levering. uiteindelijk had ik deel met de kerst.......

bij mij op stal iemand met exact hetzelfde verhaal.
op een ander forum weer iemand anders met die problemen.

kijk, het kan gebeuren dat iets niet leverbaar is, of je leverancier niet goed leverd. maar ben daar eerlijk over en informeer je klanten!
en zorg voor een voorraad van de dingen waarvan je weet dat de leveringen niet goed gaan (bv PC).

ik vraag nu eerst vooraf of iets op voorraad is voor ik het zou bestellen. anders haal ik het liever elders voor een paar euro meer maar heb het dan wel binnen de afgesproken tijd.

dus cornelie, wat mij betreft, goede webshop maar bij problemen met leveringen ben duidelijk, pro-actief en eerlijk tegen de klanten!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 08:54

Hier ook alleen maar goede ervaringen.
De spullen waren veel eerder binnen dan de levertijd die op de site vermeld stond.

Mathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 09:19

Misschien zijn er andere problemen, want Cornelie is altijd heel netjes en geeft altijd reactie op haar mails. Anders gewoon ff een telefoontje naar haar doen.

En ik weet uit ervaring dat er op dit moment met een aantal leveranciers het niet helemaal lekker loopt, ik wordt er zelf namelijk ook een beetje gek van soms }>

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 09:52

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Just Western, vaak had ik het al eerder binnen dan dat op de website vermeld werd.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 10:27

goede ervaringen!
En ze is aan het verhuizen op het moment.
Gewoon nog een mail sturen

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 10:30

ik heb ook goede ervaringen en krijg als ik een mailtje met vragen stuur altijd netjes antwoord.

birdybirdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 15:09

Ik heb een keer een pad besteld en dat ging ook niet helemaal goed. Eerst kreeg ik de verkeerde pad toen kreeg in een bestelling van iemand anders en degene kreeg dus mijn goede pad. Daarna is het gelukkig wel goed gekomen, maar het ging dus niet helemaal soepel. Wel verder goed mail contact gehad.
Wel vervelend als je al zolang op je spullen moet wachten! Daar zou ik ook wel kriegelig van worden hoor!

Samouray

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 19:20

Hier ook een tevreden klant!
Volgens mij moet je haar gewoon even opbellen, denk dat je daar het meest mee opschiet!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 18:23

Ik bestel zo vaak wat bij haar en heb nooit problemen.
"Waar mensen werken worden fouten gemaakt" .... Het kan altijd een keertje fout gaan natuurlijk en dat is heel vervelend.
Maar Cornelie is altijd netjes en correct!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 08:28

Hier geen problemen met Just Western.
Vorige maand een vliegendeken met westernzadeluitsparing en setje zelf paardenarmband maken besteld.
Volgens website zou levertijd 2-3 weken zijn maar na een week spullen netjes ontvangen.

Bij een andere westernwinkel wacht ik al 3,5 jaar op een hoed...... :(

Idd misschien even bellen dan weet je gelijk waar je aan toe bent.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:02

Ik heb ook niet echt goede ervaringen met just western, zal daar niet snel meer iets bestellen. Ik had flink wat spullen besteld, een deel kwam snel binnen. De rest zou later komen. Toen kreeg ik pas weken later weer een deel. Er ontbraken toen nog 2 spullen, ze heeft toen wel contact opgenomen om de rest evt te annuleren. Uiteindelijk heeft het 2 a 3 mnd geduurd voordat ik alles binnen had.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:49

Hier alleen maar goede ervaringen met Justwestern.
En ik heb echt regelmatig wat besteld.
Ook via Bokt goed contact gehad met Cornelie!
Ik heb voor een leuke prijs een nieuwe seatsaver gekocht en kreeg daat een gratis stalbal bij! En supersnel bezorgd (staat ergens tussen m'n topics :) )

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:49

Ook ik heb helaas slechte ervaring met het contact en de duur van de levering. Heb uiteindelijk mijn spullen wel gehad, maar zal er niet weer bestellen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 12:00

Hier ook een tevreden klant en ben super blij met mijn mattes pad.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 18:20

Ik heb vorige week weer een mailtje teruggehad dat het hoofdstel weer terug is gekomen bij haar en dat het een aantal keer aangeboden is en op het postkantoor heeft gelegen. Nou heb ik dus geen briefje gezien dus het ligt aan de post.
Dus teruggemaild of het misschien dan nog een keer verzonden kan worden, dat ik de verzendkosten eventueel wel nog een keer wil betalen. Maar nog geen mailtje terug, ik wacht af.

Ik vond het al zo vreemd, je leest eigenlijk overal goede ervaringen..